2011-es év Cralusso újdonságai

Lassan enged a tél szorítása, a horgászok elkezdik összeállítani szerelékeiket és felmérik, milyen eszközökkel egészítsék ki azt a következő szezonra. A Cralussónál is eljött az idő, hogy bemutassuk, felfedjük a következő szezonra készült legújabb fejlesztéseinket. Tartsatok velünk és ismerjétek meg legújabb termékeinket!

Wagglerúszóink forradalmian új megoldásai öregbítették cégünk hírnevét, mégis sok horgásztól érkezett visszajelzés, hogy szívesen használnák praktikus wagglerúszóinkat lamellás változatban is, melyek ez idáig hiányoztak kínálatunkból.

Az Arrow (Nyíl) úszó kifejlesztésénél az a cél vezérelt, hogy megalkossuk a No. 1 wagglerúszót - a felhasználók pedig eldönthetik, sikerült-e elérni kitűzött célunkat

Célunk eléréséhez a hagyományos wagglerek egyszerű használatát, a Cralusso úszók ötletes megoldásait kellett ötvözni. Első ránézésre szembetűnik az Arrow waggler hosszú szára, mely az előretolt súlyponttal kombinálva kiváló, a Rockethez mérhető repülési tulajdonságot biztosít. A hosszú úszószárral mélyebbre kerül a súlypont, emiatt kevésbé érzékeny a felszíni áramlatokra.

A hosszabb úszószár további előnyét a zsinór elsüllyesztésénél tapasztaljuk, ugyanis lényegesen könnyebben behúzza az Arrow úszó a zsinórt (piros) a víz alá, mint ahogy azt egy hagyományos wagglerúszó (sárga) tenné

Az úszószár kiválasztásánál két lényeges szempontot kell figyelembe venni: a szár súlyát és azt, hogy ne legyen hajlamos a görbülésre. Felmerült a karbon cső felhasználásának lehetősége, de mivel több tulajdonságában is kedvezőtlenebb az általunk használt színtelen polikarbonát szárnál, maradtunk a jól bevált anyagnál, melyre az utóbbi 4 évben csak pozitív visszajelzést kaptunk.

A pávatollat kiváltják a modern műanyagok. Cralusso a színtelen polikarbonát szár mellett tette le voksát, mely 20%-kal könnyebb a karbon szárnál, és több szempontból is előnyösebb a pávatollnál: nem görbül, nem törik és nem szükséges festeni
A cserélhető lamellák vastagabbak a megszokottnál, ugyanis a kalibrációs rendszer segítségével 1,0 g állítási lehetőségünk van!
Visszajelzéseitek alapján változtattunk a kalibrációs skála sárga színén, diszkrét opálos háttérre cseréltük

Az érzékenységről

Rengeteg tévhit kering a horgászok körében az úszók és antennák érzékenységével kapcsolatban. Röviden, a PÁVATOLL NEM ÉRZÉKENY, mint ahogy a többi úszószár sem! Az úszó érzékenységét az antenna fajsúlya és vastagsága határozza meg, és az sem mindegy, hogy elvivős vagy emelős kapásról beszélünk. Erről egy másik írásban bővebben beszámolunk.

Az Arrow úszó a Cralusso sokoldalú antennarendszerével a kívánt feladathoz hangolható. Használhatunk hozzá szuper érzékeny antennát, tömör vagy cső antennát, a jól látható Dart antennát, vagy akár a Cralusso univerzális világítópatron-tartójával is csatlakoztathatjuk

A Cralusso legújabb poliuretán cseppúszója a Sting (Fullánk). Megálmodója és keresztapja a kétszeres magyar bajnok, Gyulai Ferenc, aki ezt az áramvonalas, karcsú úszót már régóta tervezgette, de a különleges 3D-s forma legyártása ez idáig akadályba ütközött. A Cralusso kreatív csapata és egyedi technológiája sikerre vitte az ötletet és egy nagyon szép egyedi úszót sikerült gyártania.

Egy különleges úszó, a Sting. Jellemzői az egyedi, 3D-s design, az áramvonalas forma és a levegős, karcsú antenna.
A poliuretán testben nincs a kiszakadásra hajlamos zsinórrögzítő fül. A zsinórt közvetlenül az antenna alján található szilikon csővel rögzíthetjük

A tavaly bevezetett PRESTIGE zsinórcsalád összeállításánál a hangsúlyt a minőségre helyeztük, melyet sok tőletek érkezett pozitív visszajelzés és élménybeszámoló is alátámasztott.

Pontos gyártástechnológia, megbízható, mérethű zsinórok

A merülő zsinórunkon tudjuk talán a legjobban szemléltetni, mit is jelent a Cralusso minőség. Mindenki ismeri az úszós horgászatnál a zsinór elsüllyesztésének jelentőségét és problémáját. A Cralusso Match Sinking zsinór süllyedését a cikk végén található videóban tudjuk a legszemléletesebben bemutatni. A képkockák magukért beszélnek, ezt a zsinórt mindenképpen ki kell próbálni!

Ez a zsinór tényleg süllyed!
Presztízst csináltunk zsinórjaink minőségéből, mely megtérülni látszik

A 2011-es évben tovább fejlesztettük zsinórjainkat, és újabb méretekkel, típusokkal bővítettük választékunkat.

Új szín a palettában a sokoldalúan használható, alacsony nyúlású, kimagasló szakítószilárdsággal rendelkező Fluo Line, mely 150 és 350 m-es kiszerelésben is elérhető
Univerzális, körszövésű fonott zsinór, 100% PE szálakkal, mely magas szakítószilárdságot és kopásálló felületet biztosít
Darabos halakkal is teszteltük zsinórjainkat
A finomszerelékes horgászat kiegészítőit tovább bővítettük minőségi zsinórjelölő filcekkel
A Cralusso minőségi forgóválasztéka és aprócikk-választéka tovább bővült, ennek egy különleges darabja a match gyorskapocs. Mint a neve is utal rá, gyors előkecserét biztosít a finomszerelékes és a feederhorgászoknak

Büszkék vagyunk arra, hogy sikerült ötleteinket megvalósítani, magyar termékkel a világpiacon hírnevet szerezni és ezzel 35 csökkent munkaképességű embernek is munkát tudunk biztosítani. Az egyik legnagyobb szakmai elismerés számunkra, hogy a világ legeredményesebb sporthorgászának, Alan Scotthorne-nak és csapatának a 2011-es évben szponzorai lehetünk.

Várunk benneteket a tavaszi horgászkiállításokon, ahol személyesen is megismerhetitek és kipróbálhatjátok legújabb termékeinket.

Katalógusunkat ide kattintva tölthetitek le.