Légy a teszthorgászunk - 2012!

Természetesen ez a horgászszezon sem indulhat el újabb „Légy a teszthorgászunk” pályázat nélkül! Nyugodtan kijelenthetjük, hogy az elmúlt évek nagy sikere volt az oldalunkat rendszeresen látogató horgászok körében ez a pályázat. Nézzük, mit tartogat a 2012-es kiírás a Haldorádó termékeket rendszeresen használó horgászoknak!

A Haldorádó termékek népszerűsége a horgászok kiemelt figyelmének és bizalmának köszönhetően töretlen. A rengeteg köszönőlevél, a sok megtisztelő visszajelzés arról árulkodik, hogy a felhasználók döntő többsége maximálisan meg van elégedve termékeinkkel és azok fogósságával. Manapság már több ezer horgász használja nap mint nap a Haldorádó termékeket, legyen az csalizó pellet, etetőanyag, etetőkosár vagy akár valamilyen aprócikk. Ez nem is csoda, hiszen jelenleg több mint 350 (!!!) különböző Haldorádó termék áll a horgászok rendelkezésére.

A Haldorádó termékek széles palettáját - rendkívüli fogósságuknak köszönhetően - hamar megkedvelték a horgászok

A horgászokkal beszélgetve gyakorta találkozunk olyan csalizási tippekkel, etetőanyag keverési ötletekkel, amikre mi nem is gondoltunk, viszont a használója igen szép, nem mindennapi fogási eredményeket ért el azok használatával.

„Légy a teszthorgászunk - 2012!”

A „Légy a teszthorgászunk!” kezdeményezésünk lényege, hogy olyan írásokat, fotókkal illusztrált cikkeket várunk, amelyekben a Haldorádó termékek (etetőanyagok, horogcsalik, aromák, végszerelékek, aprócikkek stb.) használata közben szerzett tapasztalataikat írják le, mutatják be a horgászok. Érdekelnek minket a nem hétköznapi körülmények, a pontos keverési tippek, trükkök, tanácsok vagy akár egy érdekes élménybeszámoló is…

Ha már úgyis előszeretettel használod termékeinket és érzel affinitást a fényképezéshez, valamint az élménybeszámoló megírásához, ne habozz! Megéri!
Mit, mivel, hogyan kevert be a horgász?

A videotechnika rohamos fejlődésével egyre gyakoribbak a baráti társaságok horgászatain készülő „home” videók. Amennyiben lehetőséged van rá, örökítsétek meg a horgászatot videokamerával és egy vágott anyag formájában juttassátok el hozzánk. A technikai információkkal kapcsolatban vedd fel a kapcsolatot velünk a palyazat@haldorado.hu email címen, ahol segítséget adunk a szükséges formátumról stb. Fontos, hogy amennyiben nem rendelkezel saját szerzeményű és jogtulajdonú zenével, úgy az anyagot mindenképp zene nélkül készítsd el. Amennyiben az anyag megjelentethető az oldalunkon, a szükséges jogtiszta zenéket mi majd biztosítjuk a filmhez.

Érdekes csalizási javaslatokról…

Megéri tesztelni termékeinket és beszámolni az eredményekről…!

Természetesen szeretnénk „jutalmazni” azt, aki energiát és időt fektet abba, hogy leközölhető tartalmú beszámolót küld nekünk.

Minden olyan szerzőt, akinek írása megjelenésre alkalmas és közkinccsé tesszük, megjutalmazzuk. Mivel pályázat és pályázat között is van különbség, az azért adott ajándéknál is különbséget kívánunk tenni. A publikáció „ellenértéke” egy minimum 5.000, maximum 10.000 Ft értékű, Haldorádó termékekből álló csomag lesz. Így kívánunk differenciálni a megjelenésre alkalmas írások, valamint a kiváló képanyaggal és szöveggel ellátott cikkek között. Az ajándékcsomag összegéről a pályázat értékelése után e-mail-ben értesítjük a pályázót. Hogy mi kerül a csomagba? Az, amit a szerző magának választ, egy kritérium van csupán, mégpedig, hogy kizárólag Haldorádó márkajelzésű terméket választhat. Amennyiben videóval „gazdagított” beszámolót küldd nekünk, annak díjazásáról egyedi megállapodást kötünk.

Gyakran felmerülő kérdés a beérkező e-mailek között, hogy bár honoráltuk írását, de mikor jelenik az meg, vagy miért nem jelent még meg? Szerencsére nagyon sok aktív horgász küld be hozzánk élménybeszámoló írást nap mint nap, ezért csupán egy dolgot tudunk ígérni a nyertes pályázóknak: az írásuk előbb, vagy utóbb, de mindenképpen leközlésre kerül a Haldorádó Horgászportálon!

Komplett etetőanyag-keverési receptet is megoszthat velünk az élménybeszámolóban a horgász
Bevetésre váró csali…
… és az eredménye

Fontos, hogy itt nem nagyotmondó versenyt hirdetünk. Épp ezért kérjük valamennyi beszámolót jó minőségű fényképekkel alátámasztva beküldeni, hiszen valós eredményeket, tippeket, ötleteket várunk, amivel segítik munkánkat és a többi horgász szórakozását, eredményesebb horgászatát. Emiatt kizárólag azok a beküldött anyagok kerülhetnek díjazásra, amiket befogadunk - erről a szerzőt e-mailben értesítjük is.

Leggyakoribb hiba, hogy életlenek a fényképek
… pedig kis gyakorlással egy egyszerű kompakt géppel is lehet éles képet készíteni

A hitelesség miatt természetesen a fényképek között kell olyannak lennie, ami a csalit, etetőanyagot mutatja be ugyanakkor, ugyanott, mint ahol a fogott halak szerepelnek.

Kizárólag olyan pályázatokat fogadunk be, amelyek képanyaga a hallal való kíméletes bánásmódot is igazolja. Tehát betonon, köveken, konyhában stb. fotózott halak miatt az írás nem kerülhet leközlésre. Fontos, hogy nem tóbemutató írásokat várunk és semmiképp nem a vízterület honlapjáról leszedett képeket és szöveget. Előző években is sok pályázatot kellett emiatt elutasítani.

A szép tájak előttünk terülnek el, csak fényképezőgép kell, hogy megörökítsük ezeket
A természet is ad kiegészítő képeket az írásunk további színesítéséhez, például ez az unatkozó hód által megdolgozott fadarab…

Haldorádó teszthorgász csapat

Sokan kérdezik, miként lehetnének a Haldorádó Team aktív tagjai, miként végezhetnének folyamatos munkát, hogyan kerülhetnének közelebb hozzánk és lehetne életük része a tesztelés is? Fontos, hogy mi nem jelentkezés alapján választunk!

Nap mint nap érkeznek olyan megkeresések, hogy valaki szívesen kipróbálná termékünket, szívesen bevetné versenyen, ha küldenénk belőle számára… A teszthorgász rendszerünk hitelét az adja, hogy itt nincs előre megfizetett, „megvett” teszthorgász! Az oldalon olvasható „ismeretlen” szerzők tollából megjelent írások olyanok, amelyért kezdetben többet tett az elkészítője, mint mi! Azaz ő látott fantáziát a termékeinkben, megvásárolta azokat, amelyeknek bizalmat szavazott. Ha ezekkel maximálisan meg volt elégedve és olyan fogásokat tudott elérni, olyan tapasztalatokra tett szert, amelyet érdemes közkinccsé tenni, akkor még azt hitelt érdemlően le is kell fotózni és meg kell írni. Ha mindez elnyeri a mi tetszésünket is, és megjelenhet, csak ekkor díjaztuk. Ha ez a tevékenység folyamatossá válik, tehát több megjelenésre alkalmas beszámolót kapunk, amelyek hitelessége megkérdőjelezhetetlen és ez a nagyközönség tetszését is elnyeri, mi fogjuk felkérni, hogy legyen a Haldorádó Team tagja! Tehát mindez egy viszonylag hosszú folyamat, amely során be kell dolgoznia magát a leendő horgásznak a csapatba.

Kiváló példa az a két horgász, aki 2011-től erősíti a Haldorádó Team csapatát. Az egyikük Sisa József, míg a másik Sipos Gábor. A Haldorádó Teszthorgász Csapatának névsora itt olvasható.

Sisa József már Haldorádó színekben versenyezte végig a 2011-es szezont, és mint a képen is látszik, nem is eredménytelenül
Sipos Gábor sem tétlenkedett az elmúlt évben, Gábor írásaival már nagyon hosszú ideje találkozhatnak a Haldorádó olvasói a portálon
2012-es Haldorádó Pontyhorgász napokon meghívott előadóként vehetett részt Sipos Gábor és Sisa József…
… nem kis érdeklődés mellett!

Milyen előnyökkel jár mindez?

- Bekerülhet a Haldorádó Teszthorgász Csapatba
- Tagja lesz egy olyan csapatnak, ahol megkérdőjelezhetetlen a horgászat iránti elkötelezettség, a szakértelem és a megszállottság
- Gondoskodunk folyamatos szakmai fejlődéséről
- Jelentős kedvezménnyel juthat hozzá az általunk kínált termékekhez
- Részt vehet az új termékek kifejlesztésében, tesztelésében
- Elsőként értesül a fejlesztési elképzeléseinkről
- Kreatív ötleteivel új termékeket is létrehozhat!
- Képviselheti cégünket a rendezvényeken
- A legjobbaknak főállású munkát kínálunk, kiemelt bérezés mellett.

Folyóvízi beszámolókat is ugyanolyan szívesen várunk, mint állóvízit

Végezetül íme, pár téma, amiknek meg kell jelennie a fotókon: horgászvíz, horgászhely, horgász, etetőanyag, csalik, csalizott végszerelék, horgászati képek, fárasztás, szákolás, fogott hal a horgásszal stb.

FONTOS, hogy kizárólag olyan pályázati anyaggal lehet pályázni, ami még nem jelent meg nyomtatott sajtóban, vagy bármelyik weboldalon. Az írás formátuma letölthető innen: Haldorádó cikkminta.

Az íráshoz külön jpg fájlként csatolni kell minimum 10 db horgászképet, ami a pályázót horgászat közben, annak fogásait, a kiválasztott horgászvizet ábrázolja. Figyelem! Csak saját készítésű fotókat lehet beküldeni! Internetről letöltött fényképekkel pályázni TILOS!A fényképek mérete fekvő képkivágás esetén 1024 x 768 pixel legyen, és álló képkivágásnál se legyen 768 pixelnél magasabb!

Pályázatokat Word dokumentumban kell megírni és mellé külön fájlként kell csatolni a megfelelő formátumú, .jpg kiterjesztésű képeket. A Word dokumentumban csak hivatkozni kell a szövegben a fénykép helyére és nevére (magát a képet nem kell beágyazni!), valamint a megfelelő képaláírásra. Pl. Kép: 01.jpg - „Ez volt a horgászat legnagyobb hala”.

Külön öröm, ha nagy és nehezen meghorgászható vízterületekről érkeznek a beszámolók!
A halakkal való kíméletes bánásmód alapkövetelmény a pályázatban!

Az élménybeszámolókat, történeteket, fényképes anyagokat a palyazat@haldorado.hu email címre várjuk!

A pályázatokat folyamatosan várjuk a 2012-es év végéig.

Egy újabb érv, ami miatt érdemes minden nap a Haldorádót látogatni!!!