Alias : bankbalint
Születési dátum : 2001-08-11
Lakhely : Budapest
Kedvenc horgászmódszerei : Feeder
Kedvenc vízterületei : Keve Horgászpark, Bonnyai Horgásztavak, Völgyhídi horgásztó
Legnagyobb halai : Ponty 17,6 kg, Amur 12 kg, Harcsa 10,5 kg, Viza 32 kg

Szerző írásai - 1.oldal

Tavaszindító methodozás

Bank Bálint 2024-03-20 06:00:00
A kora tavaszi gyönyörű időjárást igazán kár lett volna otthon tölteni, így egy hozzám közel eső, de számomra még ismeretlen vízterületre látogattam el. Ezúttal a Dunakeszi Kavicsbányatavon horgásztam. Sokat hallottam már erről a vízről, sőt idén még egy method országos bajnokság fordulónak is otthont ad, így itt volt az ideje, hogy meglátogassam ezt a tavat. Az ismerkedés a vízzel és a halakkal nem volt zökkenőmentes, de panaszkodni nincs okom. A következő sorokban egyszerű, de nagyszerű kora tavaszi praktikákat szeretnék megosztani veletek.

Jégolvadás után a Keve Horgászparkban

Bank Bálint 2024-02-16 06:00:00
Bizonyára már sokatoknak viszket a tenyere, hogy végre kijuthassatok a vízpartra és halat fáraszthassatok. Nos, ezzel én se voltam másképp, így folyamatosan figyeltem, mikor olvadnak végre ki a tavak, mikor tudok végre pecázni egyet. Ez a nap ma jött el, közel egy hónap kényszerpihenő után igazán tavaszias, kellemes időben tudtam horgászni.

Te is tudsz nagyot dobni!

Bank Bálint 2023-10-17 06:00:00
Gyakran szegezik nekem a kérdést, hogy milyen messze pecázom, illetve hogyan tudom ilyen könnyedén megdobni az adott a távot. A válaszom mindig ugyanaz: sokat gyakoroltam. Ugyanakkor nekem se ment mindig a távdobás. Rengeteg szerelékem és spiccem bánta ügyetlenségemet, mégis, ha most 140 méterre kéne bedobnom, gond nélkül menne. A következő írásban segíteni szeretnék, hogy Te is elérd a számodra eddig elérhetetlennek tűnő távolságokat.

Kukoricás method

Bank Bálint 2023-08-27 06:00:00
Imádom a nyári pecákat, mert ilyenkor már nagyon aktívak a pontyok, és rengeteg izgalmas és érdekes módszerrel lehet rájuk eredményesen horgászni. A mai nap folyamán is egy ilyen különleges módszerrel próbálkoztam, ami nem teljesen a hagyományos method technika elveit követi. A főszerepben a kukorica és az ebből készült etetőanyagok voltak, kicsit vegyítve a methoddal.

Nyárköszöntő rapid method

Bank Bálint 2023-07-11 06:00:00
Végre megérkeztek a hosszú, meleg, napsütéses nappalok. Szerettem volna egy rövid, de annál eseménydúsabb pecát, így ellátogattam egy számomra igazán kedves vízterületre. A mai horgászat helyszíne a Völgyhídi Horgásztó. Ez egy nagyon szép fekvésű, halban gazdag tó. Annak ellenére, hogy csak néhány órám volt a horgászatra, sok pontyot tudtam megfogni, majd visszaengedni.

Pontyok a híd alól

Bank Bálint 2023-06-01 06:00:00
A mai horgászaton egy számomra új vízterületre látogattam el. Akik autóval járnak le a Balatonra, azoknak biztosan ismerős az a bizonyos völgyhíd, ahonnan utazás közben először láthatunk rá szinte az egész magyar tengerre. Ma ez alatt a hatalmas híd alatt vettem üldözőbe a halakat, a kőröshegyi horgásztavon.

Pontyözön Kőröshegyen

Bank Bálint 2023-05-23 06:00:00
A mai horgászat alkalmával a kőröshegyi Völgyhídi-tóra látogattam el egy pörgős peca reményében. Nagyon sok hal van ebben a vízben, főleg pontyok, de igen szép a tó amur-és kárászállománya is. Kinéztem egy szimpatikus horgászhelyet és neki is láttam a pakolásnak. Az ilyen csodás környezetben különösen jó élmény a pecázás, arról nem is beszélve, hogy mennyi halat lehet itt fogni.

Indul a versenyszezon

Bank Bálint 2023-05-11 06:00:00
Már javában zajlanak a 2023-as horgászversenyek selejtezői. Úgy érzem, egy hónappal saját megmérettetésem előtt eljött az idő a célzott felkészülésre. Mit jelent ez? A következő sorokban részletesen elmondom!

Hideg vízben pellettel

Bank Bálint 2023-02-14 06:00:00
Manapság az eredményes horgászat egyik kulcsa a különféle pelletek használata. Az elmúlt években annyira népszerűvé vált ezek etetőanyag funkciójú alkalmazása, hogy vannak tavak, ahol hagyományos por állagú kajákkal alig lehet már halat fogni. A mai horgászatot arra szántam, hogy különböző pelletkeverékeket próbálgassak, kiderítsem, van e köztük különbség, és ha igen, mennyire jelentős. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, tarts velem!

Egy nap tavasz a télben

Bank Bálint 2023-02-12 06:00:00
Ebben az időszakban minden reggel miután kikapcsolom az ébresztőt az első dolgom az, hogy megnézem az időjárást. Keresem azokat a napokat, amikor a tél enged kicsit a szorításból, és felmelegszik a levegő. Elszánt horgásznak tartom magam, de azért mégiscsak jobb 8-10 fokban pecázni, mint 2-3-ban. Szerencsére sikerült kifognom egy ilyen tavaszias napot a mai horgászathoz, így nem volt kérdés, hogy kilátogatok a vízpartra néhány szép hal reményében.

Rapid methodozás ősszel

Bank Bálint 2022-10-25 06:00:00
Az ősz köztudottan a nagy pontyok és a kivárós pecák hónapja, de úgy gondolom, hogy a megfelelő technikával még ilyenkor is lehet igazán élménydús, sokhalas horgászatban részünk. Habár a hőmérséklet már nem haladta meg a 12 fokot, és a víz is csak 7 fokos volt, a halak kapókedvüknél voltak, és szerencsére sikerült párat matracra fektetni. Ha a közeljövőben egy aktív, gyors pecát tervezel, ajánlom figyelmedbe a következő sorokat.

Rekordhalam története

Bank Bálint 2022-09-23 06:00:00
2021 szeptembere biztosan emlékezetes lesz számomra életem végéig. Putz Tomi barátom egy igazán izgalmasnak és érdekesnek ígérkező horgászatra invitált meg, de úgy gondolom, hogy a végeredményre a legmerészebb álmainkban sem gondoltunk volna. Számítottunk rá, hogy ezen a pecán csodás halakkal találkozunk majd, hisz az esélyünk megvolt rá, de a fogásaink minden várakozást felülmúltak. Ha ez a kis ízelítő felkeltette az érdeklődésedet és kíváncsi vagy egy igazán különleges peca beszámolójára, akkor tarts velem!

Őszi amurozás 1. rész

Bank Bálint 2022-09-18 06:00:00
Nyáron a sporthorgászok egyik, ha nem legnépszerűbb célhala az amur. Köztudott, hogy ez a halfaj a felmelegedett, nyárias időben a legaktívabb, és ilyenkor a legkönnyebb megfogni. Az elkövetkező írás(ok)ban azt szeretném nektek megmutatni, hogy ősszel, a lehűlő vízben hogyan lehet eredményesen horgászni amurra.

Halak a lábunk alól

Bank Bálint 2022-07-19 06:00:00
Versenyeken bevett szokás, hogy a horgászat végén vagy akár már korábban is a partközeli zónákban keressük a halakat, általában nem is eredménytelenül. Sokszor nem kell óriásikat dobni ahhoz, hogy tudjunk halat fogni, sőt, gyakran a legnagyobb halak is a parthoz közel keresik a táplálékot. Mindezek ellenére azt vettem észre, hogy a hétköznapi horgászatok során nem sokan alkalmazzák ezt a technikát, így ezt az írást arra szánom, hogy esetleg meghozzam a kedveteket egy ilyen pecához.

Csapatépítés Palotavároson

Bank Bálint 2022-05-20 06:00:00
A mai horgászat alkalmával ismét egy számomra új vízterületre látogattam el. Palotavárosi Felső-tavon vettük üldözőbe a halakat kis csapatommal, Atival és Levivel. Ez a horgászat egyben volt örömpeca, hisz mindannyian sok halat fogtunk, illetve számomra versenyfelkészülés is, ugyanis az év első versenyén ezen a tavon próbáltam minél jobb eredményt elérni.

A Bálint Horgásziskolája folytatódik

Bank Bálint 2022-05-07 06:00:00
Üdvözöllek benneteket a Bálint Horgásziskolája következő epizódjában. Már lassan 6 éve, hogy a spiccbotos technika bemutatása után megszakadt ez a sorozat, viszont az idén újult erővel fogunk továbbhaladni a módszerbemutatókon. Ez a rész ugyanakkor rendhagyó lesz. Hogy miért is? Nos, azért, mert ma elsősorban nem a horgászatról lesz szó, hanem arról, hogy mire számíthattok a jövőben, ugyanis nagyon sok érdekességgel, játékkal és meglepetéssel készülök számotokra.

Először Törökbálinton

Bank Bálint 2022-04-27 06:00:00
A mai horgászaton a Törökbálinti Horgászparkba látogattam el. Számomra új volt ez a vízterület, ami azért érdekes, mert korábban 10 éven át jártam ide sportolni, mégse voltam ezen a tavon horgászni egyetlen egyszer sem. Nos, ma megtört a jég, és bátran kijelenthetem, hogy kellemes csalódás volt ez a peca.

Versenyzés ismeretlen vízen

Bank Bálint 2022-04-22 06:00:00
A múlt hétvégén részt vettem egy baráti versenyen egy olyan tavon, ahol még sose horgásztam. Mivel a verseny nagyon izgalmas volt, és egész jól is szerepeltem, arra gondoltam, beszámolok nektek róla, méghozzá úgy, hogy megosztom veletek, hogyan és miként érdemes egy olyan tavon felépíteni a horgászatot, ahol még sose pecáztunk. Ha kíváncsivá tettelek, akkor tarts velem!

Tavaszkezdő methodozás

Bank Bálint 2022-04-14 06:00:00
Elérkezett a tavasz. Egyre gyakoribbak a 8-12 fokos, napsütéses napok, és ezzel együtt egyre nő a halak kapókedve is. Pont egy ilyen ígéretes nap volt a mai, így kilátogattam a Palotavárosi Felső-tó partjára egy jó peca reményében. Szerencsére gyönyörű időben tudtam éhes halakra horgászni, szóval, nem lehetett unatkozni egy percig sem.

Őszi amurozás 2. rész

Bank Bálint 2021-10-28 06:00:00
Lassan beköszönt az igazi, hűvös, szeles ősz. Talán az utolsó meleg napokat kihasználva eredtem ma az amurok nyomába. A víz hőmérséklete már bőven 20 Celsius-fok alatt van, de a verőfényes napsütésben még jó eséllyel akadhatunk nádrágókba. Szokás mondani, hogy olyan helyen érdemes amurozni, ahol sok van belőle – nos, ez talán a lehűlő vízben még inkább igaz, ezért egy igazi „torpedóbányába”, a Völgyhídi Horgásztóra jöttem el horgászni.

Ismerkedés Háziréttel

Bank Bálint 2021-08-26 06:00:00
Úgy vélem, nem kell senkinek különösebben bemutatni a Háziréti-víztározót. Egy igazán vadregényes, akadókban és nagy halakban gazdag tóról van szó. Az elmúlt időben hallani sok jót és kevésbé jót a vízről, ezért úgy gondoltam, ha már lakhelyemtől csak 20 percre van, megpróbálom megismerni a tavat és a saját szememmel látni, hogy valójában milyen a helyzet. A következőkben az első benyomásomról és tapasztalataimról olvashatsz, ha kíváncsi vagy, tarts velem!

Egy délelőtt Határréten

Bank Bálint 2021-08-19 06:00:00
Tavasszal volt alkalmam a Határréti-víztározón horgászni. Habár sikerült pár szép halat fogni, nem voltam elégedett a halfogással, így megfogadtam, hogy visszatérek még. Nos, ma volt időm egy rövid pecára, így kihasználva az alkalmat újra ellátogattam erre a vízre. Szerencsére ez a peca már sokkal izgalmasabb volt, mint legutóbb, sikerült szép halakat fogni és egy fokkal jobban összeismerkedni a vízzel.

Meg-HAL-lgatás 5. rész – Horgászat Debreczeny Csabával

Bank Bálint 2021-03-27 06:00:00
Üdvözöllek benneteket a Meg-HAL-lgatás legújabb részében. A mai horgászaton a sokak számára csak „Szifonként” ismert, Jászai Mari-díjas színművész lesz a vendégem, aki nem más, mint Debreczeny Csaba. Ha kíváncsiak vagytok, hogy miket sikerült fognunk, illetve mikről beszélgettünk a horgászat során, akkor tartsatok velem!

Mester és tanítványa

Bank Bálint 2021-03-11 06:00:00
Nem titok, hogy idén már 5 éve, hogy Döme Gábor felkarolt és a szárnyai alá vett. Minden évben van egy-egy alkalom, amikor együtt horgászunk, legyen ez versenyfelkészülés vagy átlagos örömpeca. Minden alkalommal nagyon izgatottan vágok bele e közös horgászatokba, ugyanis Gábor mindig tud valami újat mutatni, tanítani. Ez most sem volt másképp, sok hasznos dolgot sajátíthattam el ezen a pecán is. A következő sorokban ezeket a trükköket és élményeket szeretném megosztani veletek!

Az év első halai

Bank Bálint 2021-02-11 06:00:00
Úgy gondolom, sokan együtt éreznek velem, ha azt mondom, már hetek óta bizsergett a kezem, hogy végre horgászbotot foghassak és a halak nyomába eredhessek a vízparton. Habár januárban már voltam egyszer horgászni, sajnos a spiccek mozdulatlanok maradtak, így most, január végén különösen elszántan vágtam neki a horgászatnak. Mindenképpen pontyot akartam fogni még ebben a hónapban. Nem volt egyszerű peca, de ilyen hidegben mit is vár az ember, minden hal ajándék. Lényeg a lényeg: görbült a bot!

Meg-HAL-lgatás 4. rész – Horgászat Szulák Andreával

Bank Bálint 2021-01-24 06:00:00
A mai horgászatra egy biztosan sokak számára ismerős énekesnő, illetve színésznő kísért el. Fogadjátok szeretettel Szulák Andreát! Ma Andival együtt fogunk a halak nyomába eredni. A peca során sikerült szép, termetes halakat fognunk, emellett sok érdekességet megtudhattunk Andiról miközben elsajátította a horgászat alapjait.

Meg-HAL-lgatás 3. rész – Horgászat Bereczki Zoltánnal

Bank Bálint 2020-12-18 06:00:00
Üdvözöllek benneteket a Meg-HAL-lgatás következő részében. A mai horgászaton egy igazán sokszínű vendéggel fogok együtt a halak nyomába eredni. Fogadjátok szeretettel Bereczki Zoltánt! Ezen a pecán Zolival fogok beszélgetni, miközben remélhetőleg fogunk szép halakat. Lássunk hozzá!

Meg-HAL-lgatás 2. rész – Horgászat Nagy Sándorral

Bank Bálint 2020-11-13 06:00:00
Üdvözöllek benneteket a Meg-HAL-lgatás következő részében. A mai horgászaton egy újabb kiváló színművész lesz a vendégem, név szerint: Nagy Sándor! Fogadjátok szeretettel Sanyit, akivel a nap folyamán pecázni fogunk, és közben sok érdekességet megtudunk róla. Ne is húzzuk tovább az időt!

Ismerkedés a Barina-tóval

Bank Bálint 2020-10-25 06:00:00
A mai napon a csővári Barina Horgásztóra látogattam el. Sose horgásztam még ezen a vízterületen, és nem volt információm se a vízről, így nagy izgalommal vágtam neki a horgászatnak. Próbálkoztam ezzel-azzal, váltogattam a távolságokat, csalikat. A nap végére egész jól felvettem a ritmust, sok szép halat sikerült fogni. Ha érdekelnek a tapasztalataim, tarts velem!
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!