Egy kis hazai
Miklós Czender
2012-03-24 07:00:00
Ez az írás egy reklám. Nem úgy, ahogy megszoktátok, de lényegében mégiscsak az. Nincs a végén (X), hisz senki nem fizetett érte, mégis vásárlásra buzdít. Nem baj, kell ilyen is… Nem tudom, megvan-e nektek az a jelenet, amikor az egységnyi vásárló áll a szupermarket zöldség-gyümölcs osztályán, kezében két csomag paradicsommal. Az egyiken az áll, hogy származási hely: Magyarország, a másikon pedig egy másik európai ország neve szerepel. A vásárlók egy része észre sem veszi ezen apró, mégis fontos különbséget. Mások mérlegelnek. Melyik olcsóbb, melyik szebb, érettebb, illatosabb? Melyik tetszik, melyik kevésbé? És megint mások számára nagyon satnyának kell lennie a hazai árunak ahhoz, hogy ne azt tegyék a kosárba. Hogy miért beszélek én most erről? Mutatom!