• A maga nemében döbbenetes méretű
  • Visszaengedés előtti pillanatok egyike
Súly: 3.32 kg
Csali: bojli
Módszer: bojlis
Péntek reggeltől hétfő reggelig tartó 72 órás miszlai túrán vettünk részt kis csapatunkkal. Már maga az érintetlen környezet, a vadregényes tó látványa csodálatos élményt nyújtott számunkra, amit a kifogott halak már csak fokozni tudtak. Nagy melegben a balos jelző csippanására figyeltünk fel, majd szépen lassan teljesen beejtette az érdeklődő a swingert. Ekkor már sejtettük, de csak a ráemelést követően bizonyosodhattunk meg róla, igen compóval van dolgunk, de hogy ekkorával, azt még álmomban sem reméltem volna. Part közelében megpillantva a halat hatalmas öröm lett úrrá rajtunk, hiszen nem minden nap találkozik az ember ekkora egyeddel. Vízből kiemelve kíméletes bánásmódban részesült, majd pár (szerencsére) jól sikerült fotó után vissza is került éltető elemébe, a csodálatos miszlai vízbe. Csali 1 szem Abiotic Carp Baits Halibut-Fokhagyma ízesítésű bojli volt. Köszönöm a tesztelési lehetőséget.