Fogás ideje: 2022-10-09 17:45:00
Súly: 9.5 kg
Csali: pellet
Módszer: feeder
Egy újabb nehéz horgászat eredményes végkimenetellel. A 2022. őszi harmadik Lencsés-tavi horgászatunk meglehetősen nehezen indult, ugyanis nem volt sehol feltűntetve, hogy reggel 6-tól délig horgászverseny van a tavon, így csak a tó első felén tudtunk bedobálni. Ezen a szakaszon ezidáig egyszer ültem, bő 10 évvel ezelőtt akkor kapás nélkül megúsztam, így messziről elkerültem. A szeretett helyeinkre csak a verseny végeztével, délután 1 órakor tudtunk átköltözni, viszont nagyon megérte a cipekedés. Alig félórával az új helyen való bedobásokat követően, Tibi barátomnak eltekerte egy gyönyörú, 12 kg feletti tükrös a keresőbotját, majd egy órával később ugyanazt egy 9 kg-os követte. Nekem addig csupán 2 halam volt, az egyik egy 2 kg forma potyó, a másik jobbnak tűnt, viszont egy 8-10 méterre a parttól lefordult. A nap végéhez közeledve elég csalódottan bámultam a spicceket, amikor az utolsó dobásomra szép komótos, de erős tekerős kapás mutatkozott. A berántáskor nem tudtam vele mit kezdeni, legalább 40 méter zsinórt lopott. Nem volt könnyű, de sikerült szákba terelni ezt a csodaszép 9.5 kg-os erőgépet, ezzel pedig elégedetten fejeztem be a napot. A nap során egy keverékkel próbálkoztam: egy doboz 4S Method Pellet Mix - Ősz, két marék Szuper Szines Ponty micro pellet, háromnegyed flakon CSL Tuning Fagyos Ponttyal bekeverve.