Meg-HAL-lgatás 1. rész - Horgászat Csonka Andrással

Talán néhányan még emlékeznek rám egy régebbi, kezdőknek szóló sorozatból, habár azóta sok idő telt el. Nos, ez az írás (illetve film) teljesen más lesz. Ebben az új sorozatban számos hírességgel, illetve közszereplővel fogok együtt horgászni, hogy bemutassam nekik a horgászat élményét, miközben sok érdekes információt tudhatunk meg róluk. A mai horgászaton Csonka András volt a vendégem. Sikerült szép halakat fognunk együtt, illetve sokat mesélt Bandi magáról és az elmúlt, nehéz időszakról. Ha kíváncsi vagy a részletekre, tarts velem!

Hadd meséljek pár szóban arról, hogy tulajdonképpen mire is számítson az, aki úgy dönt, elolvassa (vagy megnézi) a horgászatról szóló beszámolót, ugyanis a meghallgatás nem egy átlagos horgászfilm.

Ezek a filmek elsősorban a horgászat élményét hivatottak bemutatni, ami attól lesz igazán különleges, hogy a vendégek a legkevésbé sem megszokottak ebben a környezetben. Ezenfelül két kapás között érdekes beszélgetés folyik, ahol érdekességeket, akár sosem hallott dolgokat tudhatunk meg a sztárvendégekről. Ha röviden kéne összefoglalnom, talán az fejezné ki a legjobban a lényeget, hogy a meghallgatás egy horgászatba épített talk show.
Most viszont térjünk rá a lényegre! Bandi abszolút kezdő a horgászat terén, így elsőként az alapvető eszközök bemutatásával sokkoltam mindjárt a legelején. Megmutattam neki, hogy néz ki az etetőanyag, a csali, néhány segédeszköz, illetve maga a horgászkészség.

A horgászat helyszínéül a Benta Horgászpark szolgált
Egy egyszerű keverékkel eredtünk a halak nyomába
Bemutattam Bandinak néhány különböző fajta csalit…
… majd a felszerelt horgászbotot

Ezek után elsőként én késztettem el a bevetésre váró végszereléket, majd be is dobtam.

Így néz ki a megtöltött method kosár
Elsőként megmutattam Andrásnak a bedobást

Bedobás után egy percet se kellett várni a kapásra, máris fogtunk valamit.

Megérkezett az első halacska
Az első hal egy kis keszeg volt

A hal visszaengedését követően Bandi feladata volt, hogy megtöltse a kosarat.

Nem okozott neki nagy nehézséget
Ezt pedig a bedobás követte

A sikeres bedobást követően visszaültünk a padra, és kicsit kifaggattam Bandit a horgászmúltjával kapcsolatban.

Mint kiderült, nem ez volt az első alkalom, hogy András horgászott

Bálint: Miközben várakozunk itt két kapás között, hadd kérdezzelek meg, hogy horgásztál már valaha?
Bandi: Hát, tulajdonképpen ezt nem nevezném nagy akciónak, de egyszer már előfordult. És képzeld el, hogy ez valamikor gyerekkoromban, vagy kamaszkoromban történt, Siófokon. Ott, a parton természetesen sokan horgásztak, és egy haverom kölcsön adta nekem a profi botját. Mellettem volt egy német turista srác. Nem volt nála horgászbot, egy faágon lévő madzaggal és dugóval, teljesen kőkorszaki megoldással horgászott. Na, ő fogott egy halat. Ez volt az a pillanat, amikor arra gondoltam, hogy Istennek velem más tervei vannak és abbahagytam rögtön a horgászatot, mert nagyon kínos volt, hogy a profi bot mellett ülve semmi nem történt, de mellettem a faággal valaki fogott egy halat.
Bálint: Mondj pár szót arról, hogy most az elmúlt pár hónap, a vírushelyzet hogyan befolyásolta a munkádat?
Bandi: Hát, elég erőteljesen, mert március 14-én volt a Játékszínnel az utolsó előadásunk. Akkor még nem tudtuk, hogy ez meddig fog tartani, nem voltunk előre annyira szomorúak, gondoltam, csak egy-két hétig lesz egy kis szünet. Ebből lett 4 hónap. A színházak nem működtek, rendezvények sem voltak igazán, illetve fellépések sem.

Beszélgetésünket egy kapás szakította félbe.

Ezt a halat már Bandi fárasztotta ki

A hal visszaengedését követően folytattuk a beszélgetést. Ha kíváncsi vagy a részletekre, mindenképp tekintsd meg a horgászatról készült filmet!
Éppen arról kérdeztem Bandit, hogy szokott-e halat enni, mikor újra egy kapás szólt közbe.

Most egy termetesebb hal volt a horgon
Bandi sikeresen megfogta élete első pontyát…
… majd vissza is engedte

Miután visszaengedtük ezt a halat, elköszöntünk egymástól és befejeztük a horgászatot. Remélem, sikerült átadnom a horgászat élményét, illetve tudtam betekintést adni Csonka András életébe.
Ha tetszett ez az írás, illetve a film, tarts velem a folytatásban is! A következő részekben további sztárvendégekkel fogok együtt horgászni és beszélgetni.