• Nem nagy, de egész nap tömérdek volt belőlük....
  • röktönzött "pontyatrac"
  • Visszakerül az összes hal az éltető elemébe, így ez is
Fogás ideje: 2009-07-20 15:00:00
Időjárás: Tiszta
Napszak: Nappal
Horgász: balu54
Fogás helye: Büdös Árok
Súly: 0.2 kg
Csali: kukorica (ízesített csemege)
Módszer: spicc
Délutáni elfoglaltságnak lementünk az egyik barátommal spiccbotozni a közeli ,,Büdös-árok-ra. A hely kishalban (főleg) gazdag ebből adódóan csukában is. Szép fordulásokat láttunk, közvetlenül előttünk fordult egy kb. másfeles tükörponty. Így kerül kukorica (Epres-Vita Cukk) a horgomra. Amit pedig elcsent a nagyok elől ez a kis jószág. Később a nagyot is sikerült megakasztani csak tapasztalatlanságom miatt elment :(. Én ezt úgy éltem meg hogy előbb visszaengedtem mint akartam :D:D ....... Szerelék: 3m-es Shimano TC BX spiccbot 12-es Spro Carp Maxx - főzsinór kis keszegező úszó - 2g 18-as Gamakatsu horog Etetőanyag: Professional Carp Vanilie csali: csonti - kukorica - és próbálkoztunk még paprikás kenyérrózsával......