Gyakran szegezik nekem a kérdést, hogy milyen messze pecázom, illetve hogyan tudom ilyen könnyedén megdobni az adott a távot. A válaszom mindig ugyanaz: sokat gyakoroltam. Ugyanakkor nekem se ment mindig a távdobás. Rengeteg szerelékem és spiccem bánta ügyetlenségemet, mégis, ha most 140 méterre kéne bedobnom, gond nélkül menne. A következő írásban segíteni szeretnék, hogy Te is elérd a számodra eddig elérhetetlennek tűnő távolságokat.
A method feederezés napjainkban minden bizonnyal az egyik legnépszerűbb és legdinamikusabban fejlődő horgászmódszer. Ez talán nem is meglepő, hiszen ez a technika viszonylag könnyen elsajátítható, kicsi az eszközigénye, mindemellett rendkívül fogós. A speciálisan erre a célra tervezett horgászbotok, orsók, method kosarak mellett számos praktikus kiegészítő és egyéb hasznos eszköz fejlődik rohamtempóban. A közelmúltban, a Haldorádó termékpalettáján is megjelent hat új method feeder kosár. Ezek közül a DART XL változat kerül most górcső alá. Egy nagyhalas, nyári horgászatom keretein belül szeretném bemutatni, hogyan is használom én ezeket eredményesen!
Nyomon követed a Haldorádó Team tagjainak munkásságát és szeretnél személyesen is találkozni velünk? Van olyan technika, amelybe belevágnál, de nem tudod, hogyan, mivel kezdj neki? Szeretnél új módszereket kipróbálni és szakértő segítséggel gyakorlat közben megismerni azokat? Nos, akkor kattints az írásra, és írd be a naptáradba ezt: november 6-7-8-9, Kiskunhalas, Ezüst-tó!
a.) a kedvezményezett neve:
HALDORÁDÓ TEAM Kft.
b.) a projekt címe:
Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a Haldorádó Team Kft. részére
c.) a szerződött támogatás összege:
6 824 185 Ft
d.) a támogatás mértéke (%-ban):
35%
e.) a projekt tartalmának bemutatása:
A Haldorádó Team Kft. egy igen nagy múltú cég, melyet több, mint 20 éve, 1998. február 12-én alapítottak és 2009. augusztus 29-én Bt-ből Kft-vé alakították. Fő profilja az internetes horgász cikk kereskedelem, árbevételének legnagyobb része ebből származik. A webes horgászcikk kereskedelemben a cég piacvezető pozíciót ért el. Mivel a fő tevékenység az internetes kereskedelem, így különösen fontos, hogy a technikai háttér biztosított legyen, és segítse a zökkenőmentes és minőségi kiszolgálást és a magas fokú vásárlói élményt. A jelenlegi kiszolgáló rendszerek, szoftverek és hardverek mára elavultak, nem képesek a kor elvárásait teljesíteni, ezekkel a fenti célok elérése már lehetetlen. A két ügyvezetőnek lesz hozzáférése a teljes rendszerhez, ők azok, akik a döntéstámogató funkciókat jogosultak lesznek használni, hiszen a rendszer lehetőséget ad jelentések készítésére, letisztított statisztikai, áruforgalmi, könyvelési adatok lekérésére. Az üzletvezető használni fogja a teljes rendszert, a két grafikus a könyvelési modulon kívül szintén jogosult lesz használni a teljes rendszert. A két termékfejlesztő a webes rendszerrel és a vállalatirányítási rendszer adatbázis funkciójával, vagyis a terméklistákkal fog foglalkozni. A két raktáros feladata lesz a webes rendszer és a készlet-nyilvántartási rendszer naprakész vezetése. A két fő számlázó a webáruházon kívül a SeptoWin számlázó moduljában fog dolgozni. A 4 fő bemutatótermi értékesítő a webes rendszeren kívül a bolti eladást segítő funkciókat fogja használni. A két fő adminisztrátor is használni fogja a webáruház rendszert, a könyvelési modult és minden felületet, melyek az adatok rögzítéséhez kapcsolódnak. A két fő csomag összekészítő a webes megrendelés kezelést és a SeptoWin készlet kezelési modult fogja kezelni. A webáruház rendszer, és a vállalatirányítási rendszer tehát lefedi a cég összes munkafolyamatát, beleértve a naprakész internetes tartalmakat, a webes megrendeléseket, a raktári és könyvelési folyamatokat és a döntés előkészítést és mindezt egyszerűbbé, átláthatóbbá, hatékonyabbá, és ellenőrizhetőbbé teszi. A webes tartalomfejlesztésnek köszönhetően még több látogatóra számíthatunk, ami tovább növelheti megrendeléseink számát, illetve a megújult, átlátható, könnyen és gyorsan kezelhető weblapunk hozzájárul a vevői elégedettséghez és a vásárlók törzsvásárlókká történő válásához. A portálra feltöltött adatokat átveszi a vállalatirányítási rendszer, tehát egy egységes és átlátható komplex rendszer kerül kiépítésre, mely lecsökkenti az ismétlődéseket, jelentősen megkönnyíti az itt dolgozók munkáját és nullára csökkenti az esetleges hibák számát.
f.) a projekt tervezett befejezési dátuma:
2018. 10. 30.
g.) projekt azonosító száma:
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00697
10másodperc múlva átirányítunk a fizetési felületre.