A Haldorádó termékek fejlesztése során az elsődleges szempont mindig a funkcionalitás, a könnyen kezelhetőség és a praktikum volt. Igyekszünk felhasználóink számára olyan horgászcikkeket és kiegészítőket készíteni, amelyek eredményességüket és kényelmüket szolgálják. 2025-ben egy új, lámpákból álló termékcsalád kerül forgalomba, melynek tagjai megkönnyítik az éjszakai horgászatot, valamint a táborozást, sátorozást. Elsősorban a ponty- és harcsahorgászok, valamint az outdoor programokat kedvelő és kalandvágyó túrázók, kempingezők vehetik nagy hasznát ezeknek az új, professzionális minőségű világító eszközöknek.
Mai írásunk két főszereplője nem véletlenül került oly gyorsan a figyelem középpontjába. Az új zsinórok tudása és extrém képességei sokkal jobbak lettek, így a kereslet, az igény is megnövekedett a Carp Expert kéttónusú és 3D-s monofil zsinórjaira. Megjelenésében és képességeiben is egészen mások, mint elődeik, s nem túlzás kijelenteni, hogy a márka történetének legprofibb, legmodernebb horgászzsinórjait tarthatjuk e pillanattól a kezünkben.
Ebben a kisfilmben lépésről lépésre haladva mutatom be azt a végszereléket, amelyet a dunai nagyponty-horgászataim során rendkívül eredményesen használtam.
a.) a kedvezményezett neve:
HALDORÁDÓ TEAM Kft.
b.) a projekt címe:
Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a Haldorádó Team Kft. részére
c.) a szerződött támogatás összege:
6 824 185 Ft
d.) a támogatás mértéke (%-ban):
35%
e.) a projekt tartalmának bemutatása:
A Haldorádó Team Kft. egy igen nagy múltú cég, melyet több, mint 20 éve, 1998. február 12-én alapítottak és 2009. augusztus 29-én Bt-ből Kft-vé alakították. Fő profilja az internetes horgász cikk kereskedelem, árbevételének legnagyobb része ebből származik. A webes horgászcikk kereskedelemben a cég piacvezető pozíciót ért el. Mivel a fő tevékenység az internetes kereskedelem, így különösen fontos, hogy a technikai háttér biztosított legyen, és segítse a zökkenőmentes és minőségi kiszolgálást és a magas fokú vásárlói élményt. A jelenlegi kiszolgáló rendszerek, szoftverek és hardverek mára elavultak, nem képesek a kor elvárásait teljesíteni, ezekkel a fenti célok elérése már lehetetlen. A két ügyvezetőnek lesz hozzáférése a teljes rendszerhez, ők azok, akik a döntéstámogató funkciókat jogosultak lesznek használni, hiszen a rendszer lehetőséget ad jelentések készítésére, letisztított statisztikai, áruforgalmi, könyvelési adatok lekérésére. Az üzletvezető használni fogja a teljes rendszert, a két grafikus a könyvelési modulon kívül szintén jogosult lesz használni a teljes rendszert. A két termékfejlesztő a webes rendszerrel és a vállalatirányítási rendszer adatbázis funkciójával, vagyis a terméklistákkal fog foglalkozni. A két raktáros feladata lesz a webes rendszer és a készlet-nyilvántartási rendszer naprakész vezetése. A két fő számlázó a webáruházon kívül a SeptoWin számlázó moduljában fog dolgozni. A 4 fő bemutatótermi értékesítő a webes rendszeren kívül a bolti eladást segítő funkciókat fogja használni. A két fő adminisztrátor is használni fogja a webáruház rendszert, a könyvelési modult és minden felületet, melyek az adatok rögzítéséhez kapcsolódnak. A két fő csomag összekészítő a webes megrendelés kezelést és a SeptoWin készlet kezelési modult fogja kezelni. A webáruház rendszer, és a vállalatirányítási rendszer tehát lefedi a cég összes munkafolyamatát, beleértve a naprakész internetes tartalmakat, a webes megrendeléseket, a raktári és könyvelési folyamatokat és a döntés előkészítést és mindezt egyszerűbbé, átláthatóbbá, hatékonyabbá, és ellenőrizhetőbbé teszi. A webes tartalomfejlesztésnek köszönhetően még több látogatóra számíthatunk, ami tovább növelheti megrendeléseink számát, illetve a megújult, átlátható, könnyen és gyorsan kezelhető weblapunk hozzájárul a vevői elégedettséghez és a vásárlók törzsvásárlókká történő válásához. A portálra feltöltött adatokat átveszi a vállalatirányítási rendszer, tehát egy egységes és átlátható komplex rendszer kerül kiépítésre, mely lecsökkenti az ismétlődéseket, jelentősen megkönnyíti az itt dolgozók munkáját és nullára csökkenti az esetleges hibák számát.
f.) a projekt tervezett befejezési dátuma:
2018. 10. 30.
g.) projekt azonosító száma:
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00697
10másodperc múlva átirányítunk a fizetési felületre.