Az esztendő utolsó jégmentes időszakát kihasználva egy olyan vízterületre látogattam el, ahová több mint két évtized után térhettem vissza. Ifjúsági horgászként szerzett élményeim helyszíne az évek alatt alaposan megváltozott, azonban nagy reményekkel és boldogan foglaltam el horgászhelyemet a vízparton. December végén, az erősen lehűlt vízben, gyakorlatilag mindenféle helyismeret nélkül vágtam neki a horgászatnak, ahol többek közt a 2020-ban debütáló újdonságokat is kipróbálhattam.
Szerintem minden pontyhorgásznak az egyik legnagyobb álma egy 20 kiló feletti hal megfogása, viszont kevesen vannak, akik tudatosan tesznek is ezért. Én személy szerint nem szoktam különösebben foglalkozni a kilókkal, nem az határozza meg az adott horgászatom eredményességét, hogy fogtam-e rekord halat, vagy sem. Ennek ellenére a 2020-as év végéhez közeledve nekem is nagy vágyam volt, hogy beléphessek a 20 felettiek táborába. A kitűzött céljaim közül már csak ez volt hátra. Ez mégis csak egy mágikus határ mindenki számára…
Nagy tisztelettel köszöntök mindenkit a Haldorádó 2021. évi újdonságait bemutató írásunkban és filmünkben. A 2020-as év finoman szólva sem volt egyszerű, de megpróbálok minden helyzetet pozitívan szemlélni és annak jó oldalát megfogni. Az elmúlt évben kollégáimmal még több időt tudtunk a horgászattal tölteni, aminek meg is lett az eredménye. 2021-ben olyan mennyiségű újdonsággal, érdekes és hasznos termékkel lépünk piacra, amelyre a Haldorádó történetében még soha nem volt példa! Lássuk hát ezeket!
a.) a kedvezményezett neve:
HALDORÁDÓ TEAM Kft.
b.) a projekt címe:
Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a Haldorádó Team Kft. részére
c.) a szerződött támogatás összege:
6 824 185 Ft
d.) a támogatás mértéke (%-ban):
35%
e.) a projekt tartalmának bemutatása:
A Haldorádó Team Kft. egy igen nagy múltú cég, melyet több, mint 20 éve, 1998. február 12-én alapítottak és 2009. augusztus 29-én Bt-ből Kft-vé alakították. Fő profilja az internetes horgász cikk kereskedelem, árbevételének legnagyobb része ebből származik. A webes horgászcikk kereskedelemben a cég piacvezető pozíciót ért el. Mivel a fő tevékenység az internetes kereskedelem, így különösen fontos, hogy a technikai háttér biztosított legyen, és segítse a zökkenőmentes és minőségi kiszolgálást és a magas fokú vásárlói élményt. A jelenlegi kiszolgáló rendszerek, szoftverek és hardverek mára elavultak, nem képesek a kor elvárásait teljesíteni, ezekkel a fenti célok elérése már lehetetlen. A két ügyvezetőnek lesz hozzáférése a teljes rendszerhez, ők azok, akik a döntéstámogató funkciókat jogosultak lesznek használni, hiszen a rendszer lehetőséget ad jelentések készítésére, letisztított statisztikai, áruforgalmi, könyvelési adatok lekérésére. Az üzletvezető használni fogja a teljes rendszert, a két grafikus a könyvelési modulon kívül szintén jogosult lesz használni a teljes rendszert. A két termékfejlesztő a webes rendszerrel és a vállalatirányítási rendszer adatbázis funkciójával, vagyis a terméklistákkal fog foglalkozni. A két raktáros feladata lesz a webes rendszer és a készlet-nyilvántartási rendszer naprakész vezetése. A két fő számlázó a webáruházon kívül a SeptoWin számlázó moduljában fog dolgozni. A 4 fő bemutatótermi értékesítő a webes rendszeren kívül a bolti eladást segítő funkciókat fogja használni. A két fő adminisztrátor is használni fogja a webáruház rendszert, a könyvelési modult és minden felületet, melyek az adatok rögzítéséhez kapcsolódnak. A két fő csomag összekészítő a webes megrendelés kezelést és a SeptoWin készlet kezelési modult fogja kezelni. A webáruház rendszer, és a vállalatirányítási rendszer tehát lefedi a cég összes munkafolyamatát, beleértve a naprakész internetes tartalmakat, a webes megrendeléseket, a raktári és könyvelési folyamatokat és a döntés előkészítést és mindezt egyszerűbbé, átláthatóbbá, hatékonyabbá, és ellenőrizhetőbbé teszi. A webes tartalomfejlesztésnek köszönhetően még több látogatóra számíthatunk, ami tovább növelheti megrendeléseink számát, illetve a megújult, átlátható, könnyen és gyorsan kezelhető weblapunk hozzájárul a vevői elégedettséghez és a vásárlók törzsvásárlókká történő válásához. A portálra feltöltött adatokat átveszi a vállalatirányítási rendszer, tehát egy egységes és átlátható komplex rendszer kerül kiépítésre, mely lecsökkenti az ismétlődéseket, jelentősen megkönnyíti az itt dolgozók munkáját és nullára csökkenti az esetleges hibák számát.
f.) a projekt tervezett befejezési dátuma:
2018. 10. 30.
g.) projekt azonosító száma:
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00697