Rendezés

Nyári kalandok a Csorna–Foktői-csatornán 3. rész

Erdélyi Tamás 2024-07-26
Ahogy teltek a hetek, egyre szebb fogásoknak örülhettem. Az időjárással is szerencsém volt, hisz a nagy viharok, jégesők elkerültek… idáig. Lelkesedésem ez sem szegte, a legkeményebb viharokban is a csatorna partján voltam, hisz egy cél lebegett a szemem előtt. Megfogni a „Big”-et.

Nyári kalandok a Csorna–Foktői-csatornán 2. rész

Erdélyi Tamás 2024-07-25
A tavaly nyári szezon végén úgy köszöntem el, hogy jövőre visszatérek. Volt közel 1 évem átgondolni azt, hogy mit kellene másképp csinálnom annak érdekében, hogy sikeresebb szezont zárhassak e kis csatornán. Félreértés ne essék, nem vagyok telhetetlen. Örültem annak is, amit tavaly tudtam fogni, de úgy gondolom, a horgász természetes vágya, hogy évről évre jobb legyen…

Nyári kalandok a Csorna–Foktői-csatornán

Erdélyi Tamás 2024-07-24
Kétség sem fér hozzá, hogy a csatornán a halfogás évről évre egyre nehezebb, ennek okát úgy gondolom, mindenki sejti. Engem valahogy mégis vonz ez a fajta kihívás, szeretek kilépni a komfortzónámból. Számomra egy itt fogott halnak sokkal nagyobb értéke van, mintha azt bármely telepített tavon fognám. Rengeteget kell dolgozni egy-egy kapásért itt, ezért biztosra veszem, hogy a sok nehezítő körülmény a horgászok nagy részét eltántorítja ezektől a pecáktól, de most igyekszem nekik is kedvet csinálni hozzá…

A szakértő válaszol – 160. rész

Rokolya Péter 2024-07-23
Itt a nyár, a legtöbb horgász kedvenc időszaka. Már mindenki nagyon várja, hogy a szabadságok alatt kergesse a halakat, így szép számmal kaptam kérdéseket. Ezek közül válaszolok meg most ismét ötöt.

Spiccbotos afrikai harcsa horgászat

Sipos Gábor 2024-07-22
Ha már az időjárás Afrikát idézi, úgy gondoltam, hogy itt az ideje egy igazi afrikai vendég nyomába eredni. Az afrikai harcsa természetesen nem őshonos halunk, és a hidegebb hónapokban el is pusztul a vizeinkben, így kizárólag olyan zárt, könnyen lehalászható, kisméretű tavakban tartják ilyenkor, nyáron, ahonnan ősszel könnyen ki lehet őket fogni. Ez a horgászat, még ha túl nagy kihívásokat nem is tartogat, élményt és akciót annál többet!
Videóval

Bemutatjuk a legnépszerűbb By Döme TEAM FEEDER termékeinket!

Haldorádó Team 2024-07-21
A TEAM FEEDER termékek sora folyamatosan bővül olyan felszerelésekkel, amelyek eredményesebbé vagy éppen kényelmesebbé tehetik horgászatainkat. Megannyi bot, orsó, kiegészítő és aprócikk található meg már e márkanév alatt a kínálatunkban, úgyhogy elérkezettnek láttuk az idejét, hogy összegyűjtsük azokat, amelyek a legnépszerűbbek a feederhorgászok között. Ezeket mutatjuk be ebben az írásban.

A busa sportszerű horgászata 3. rész – Spiccbottal a tiszai kikötőben

Döme Gábor 2024-07-20
4 évvel ezelőtt, 2020 őszén forgattuk az első közös busás filmünket Sipos Gáborral a Visegrádi-öbölben. Ha belegondolok, hogy mennyit változott és fejlődött a busa sportszerű horgászata is az elmúlt néhány évben, csak kapkodom a fejemet…!
Videóval

Bemutatom a By Döme TEAM FEEDER Power Fighter Pro és Carp Fighter LCS Pro orsókat

Sipos Gábor 2024-07-19
A folyamatos fejlesztőmunka és a modern, dinamikusan fejlődő gyártástechnológia újabb és újabb határokat nyit, mi pedig igyekszünk a lehető legjobban kiaknázni az ebben rejlő lehetőségeket, természetesen szem előtt tartva a vásárlói igényeket, illetve a korszerű trendeket. A folyamat eredményeként büszkén mutatjuk be a By Döme TEAM FEEDER orsócsalád legújabb tagjait, a Carp Fighter és a Power Fighter Pro kollekciót! E típusok a palettánk egyik legnépszerűbb, legnagyobb darabszámban értékesített orsóinak, a Carp Fighternek és a Power Fighternek a továbbfejlesztett utódjai. Lássuk, mit érdemes tudni róluk, miben változtak ezek a szerkezetek!

Hasznos táborozási kellékek nyári horgászatokhoz

Haldorádó Team 2024-07-18
Táborozni jó dolog, azonban korántsem mindig könnyű! Ebben az írásban olyan alap felszereléseket és kiegészítőket válogattunk össze, melyek bárki számára komfortosabbá tehetik a vízparti időtöltést. Lássuk ezeket!

A szakértő válaszol! – 159. rész

Sipos Gábor 2024-07-17
Kétségkívül a nyár a legmozgalmasabb időszak, ami a horgászatot illeti. A meleg vízben a halak intenzíven táplálkoznak és jól foghatók, sőt, mivel sokat mozognak, több megoldást is kínál a horgászatuk. Ebben az összeállításban igyekszem a felmelegedett vizeken történő horgászatokhoz tippeket adni.

Dunai pontyok bojlival

Faragó Richárd 2024-07-16
Sokszor beszéltünk róla Laci kollégámmal, hogy szeretnénk a nagy Dunából pontyokat fogni. Sajnos kevés időnk van a horgászatra, de az októberi hosszú hétvégét kihasználva pénteken nekivágtunk a kalandnak. Célunk az volt, hogy szép, termetes, öreg dunai pontyokat fogjunk. Hogy ez sikerülhet-e? Ezt mi sem tudtuk. Kevés tapasztalattal rendelkeztünk a dunai békéshal-horgászattal kapcsolatban. Tanácsot kértünk Döme Gábortól, hogyan és miként vágjunk neki a túrának. Hosszas beszélgetés és sok-sok hasznos tanács következett, és ezekkel felvértezve indultunk neki az öreg folyónak. Nem mellesleg Gábortól kaptunk a 2024-es újdonságnak számító bojlikból.

Van egy szuper tippem törpeharcsás vizekre!

Haskó Tamás 2024-07-15
Manapság sajnos lassan nehéz lesz olyan horgászvizet találni, ahol ne okozna komoly bosszankodást a törpeharcsák jelenléte. Ezek a kis „ördögök” szinte mindent felfalnak pikkelyes barátaink elől, így esélyt sem hagynak a horgásznak az eredményes nagyponty-horgászatra.

Pergető történetek 27. rész – Masayuki Yamane-féle biztosított FG Knot

Takács Péter 2024-07-14
Hogyan lehet az FG Knot kötést atombiztossá tenni? A filmből kiderül!

Legendák taván

Rokolya Péter 2024-07-13
Vannak vizek, melyeket misztikum, rejtély övez, hogy milyen halak lakhatják. Ilyen bányató a Legend Lake is, melyen jó pár évig nem horgásztak. Rengeteg egyedi ponty él benne, melyeket nem könnyű becserkészni. Változatos helyek, akadók, rengeteg természetes táplálék nehezíti az itteni horgászatot. Mi viszont imádjuk az ilyen kihívásokat. Ha érdekel ez a pontyos kalandunk is, tartsatok velünk a Legendák Taván!

Rapid Feeder 5. rész – A papucs method

Döme Gábor 2024-07-12
A pontyos method feeder horgászat népszerűsége töretlen, hatékonysága és dinamikus fejlődése pedig megkérdőjelezhetetlen! A legnagyobb létszámot mozgatja meg a horgászversenyzők körében is.

Hatékony szúnyogriasztók

Haldorádó Team 2024-07-11
A hagyományos szúnyogriasztók mellett manapság egyre többen szánják rá magukat különböző szúnyogriasztó készülékek vásárlására. Az évek folyamán a gyártók újabbnál újabb, hatékonyabbnál hatékonyabb készülékeket hoznak forgalomba. Mi ezek közül a legjobbakat felvettük kínálatunkba, hogy segítségükkel szúnyogoktól mentes legyen a pihenés és a horgászat. Az elektromos készülékek mellett spray-k is helyet kaptak a kínálatban. Következzen a hatékony szúnyogirtók bemutatása!

Pergető történetek 34. rész - Horgászat fekete sügérekre

Takács Péter 2024-07-10
A hal, amely az őrületbe tudja kergetni a lelkes pergető horgászt… ezzel lehetne jellemezni a fekete sügért.

Horgászat olcsón, egyszerűen, spiccbottal

Járfás Dávid 2024-07-09
Manapság egyre népszerűbb a nagyhalas horgászat. A legegyszerűbb horgászmódszer, a finomszerelékes spiccbotozás már-már feledésbe merült. Gondoljunk csak bele, hogy hány horgászt látni mostanság spiccbottal a vízparton? Nem túl sokat, igaz? Pedig olyan nagyszerű e módszer, amilyen egyszerű, és szép eredményeket lehet vele elérni a vadvizeken is. Ha ideális a vízállás, szívesen horgászom spiccbottal a Zala folyón. A horgászat ezúttal apróhalakkal kezdődött, majd igazi élménypeca lett a vége!

IBCC 2024, ahogy én láttam

Szoják Benedek 2024-07-08
A 2024-es tavaszi szezon több szempontból is különleges volt. Sok izgalmas horgászat mellett talán az egyik legnagyobb kihívást és izgalmat a világ legnagyobb pontyfogó versenye jelentette. Izgalmas időszak volt, a felkészüléssel együtt két héten keresztül vezethettem a dél-afrikai pontyfogó válogatottat. Megtisztelő felkérés és egy jó lehetőség volt ismereteim bővítésére. Bár a horgászat és az időjárás nem volt az igazi, ennek ellenére nagyon tartalmas időszakot tudhatok, tudhatunk magunk mögött.

A szakértő válaszol! – 158. rész

Putz Tamás 2024-07-07
Újra körbeért a sorozat, ismét rajtam a sor, hogy válaszokat és néhány hasznos tippet adjak az érdeklődő horgászoknak. Igyekeztem ezúttal is érdekes témákat kigyűjteni a postaládából, amelyek egyben aktuálisak is az előttünk álló időszakra, illetve remélhetőleg minél többetek számára kapóra jönnek majd! Nézzük, melyek ezek!

Spiccbotos amurhorgászat

Sipos Gábor 2024-07-06
Mióta megjelent a spiccbotos busahorgászatról szóló filmem és írásom, többen is jeleztétek, hogy jó lenne ezt a fajta horgászatot amur- és pontyhorgászat során is bemutatni. Természetesen engem nem kell sokat győzködni, ha egy számomra új és izgalmas módszerről van szó, így a megfelelő hely felderítése után már be is terveztük a forgatást. Tisztában vagyok vele, hogy ez a távolról jött technika megosztja a hazai pecásokat, de az aggályokat ezzel az írással és filmmel szeretném most kicsit szétoszlatni.

Bemutatom az új TORNADO Feeder botcsaládot

Sipos Gábor 2024-06-21
A TORNADO Feeder botcsalád a legszélesebb körű felhasználhatóságot és kínálatot biztosítja a By Döme TEAM FEEDER botok között. A jelenkori feederhorgászat már rendkívül szerteágazó, így lehetetlen egyetlen bottal minden vízterületen helytállni, illetve minden módszert megfelelően kivitelezni. Nos, ebben a szortimentben garantáltan minden körülményhez, valamint technikához megtalálható a megfelelő pálca, legyen szó partközeli finom ponty- vagy keszeghorgászatról, csónakos feederezésről, methodozásról, távdobásról, valamint akár kapitális pontyok, amurok fárasztásáról, vagy épp folyóvizek kőkemény terepeinek a horgászatáról.

A bányató érintetlen halai

Döme Gábor 2024-07-05
Kifejezetten keresem azokat a kevésbé ismert vagy gyakorta teljesen ismeretlen hazai és külföldi vízterületeket, amelyek még nincsenek „felkapva”. A kockázat sokkal nagyobb az ilyen helyeken, hiszen gyakorta azt sem lehet tudni biztosan, hogy mi lakik bennük. De egy ilyen helyen becserkészett, elsőként megfogott, érintetlen hal számomra sokkal nagyobb kihívást és örömet ad, mint amikor már sokadik vagyok a sorban…

Harcsás eszközök a Haldorádó kínálatában

Haldorádó Team 2024-07-04
Folyamatosan dolgozunk azon, hogy áruházunkban biztosítsuk az állandóan változó és fejlődő igényeknek megfelelő termékkínálatot mindegyik horgászmódszerhez. 2024-től a Haldorádó paletta lehetőségei már nemcsak a rezgőspicces, úszós vagy épp a bojlis nagyponty-horgászatot fedik le, hanem a különféle ragadozóhalas technikákat is. E fejlesztésünk keretein belül büszkén mutatjuk most be a Haldorádó Predator Catfish Rig termékcsaládot!

Megújult PVA hálók a Carp Expert kínálatában

Energo Team 2024-07-03
A PVA termékek már nem új keletű dolgok a pontyhorgászatban, hiszen viszonylag régóta jelen vannak a piacon. A kis mennyiségű, koncentrált etetés hatékonysága és létjogosultsága egyáltalán nem kopott az évek során, sőt, népszerűsége jelentősen megnőtt a hazai horgászok körében is. A Carp Expert termékek között is régóta megtalálhatóak voltak ezek a kiegészítők, azonban úgy gondoltuk, hogy ideje ezeket korszerűsíteni és kihasználni a folyamatosan fejlődő technológia által nyújtott lehetőségeket. Így születtek meg a legújabb Carp Expert PVA hálók.

Megjelent a Magyar Horgász 2024. júliusi száma

Magyar Horgász 2024-07-02
Örömmel adunk hírt a HALDORÁDÓ horgászportál látogatóinak a Magyar Horgász legújabb számáról. Már az újságárusoknál a Magyar Horgász júliusi száma!

Vadvízi kalandok 55. rész – Nyári kereső pontyhorgászat a Balatonon

Döme Gábor 2024-07-01
Nyáron, a naponta ide érkező sok ezer turista között, jó néhány horgász is van. Sokan megtapasztalhatják, hogy a nappali órák a partról többnyire „halottak”, de éjszaka sem könnyű halat fogni. Mi ennek az oka, hová „bújnak” el a halak? Ennek jártam utána!

Kiszámíthatatlan Kiskunsági

Rokolya Péter 2024-06-30
A csatornák a legnehezebb vizek közé tartoznak, ez köztudott. A körülmények, az állandóan változó tényezők és a kisebb halsűrűség mind-mind olyan tényezők, melyek a legjobbaknak is fejtörést okoznak. De mi imádjuk a kihívásokat, ahonnan a legtöbb ember menekül, mi oda szeretünk tartani, így volt ez legutóbbi csatornakalandunkon is Szilárd barátommal.

LEGENDÁS HARCSÁS VIZEKEN 3. rész – Harcsahorgászat az áradó Dunán, Szlovákiában

Döme Gábor 2024-06-29
A folyóvízi harcsázás más „kávéház”! Próbáltam egy nyugodt(nak hitt), duzzasztott részen a tűzkeresztségen átesni és első folyami harcsáimat megfogni. A természet azonban mindent felülírt, és az áradó Duna nem kímélt minket sem. Hogyan lehet ilyenkor horgászni, milyen módszerekkel lehetünk extrém körülmények között is eredményesek? Ebből az írásból és filmből kiderül!
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!