• Az első 5,70-es
Súly: 9.2 kg
Csali: pellet
Módszer: bojlis
Amuros etetésről érkezett eddigi legnagyobb pontyom és egyben halam is. Reggel 6-ra érkeztünk a tóra 2 cimborámmal. Szépen berakétáztunk 5 kg erjesztett kukoricát és 1 kg búzát. Eszméletlen büdös volt. Vártunk vártunk vártunk, de az amur nem akart megjönni. Haverom fel is adta és átcsalizott pontyra: kagylós kukorica és kagylós puliszka hajszálelőkén feederen. 1 óra sem telt el és meg is jött neki 1 szép egészséges bivalyerős amur a maga 4,2 kilójával. Pontycsali és amur nekem meg fűzütt kukorica volt 3 szem a vödörből, egyik meglebegtetve a másik pedig nem. De amur nekem nem akart jönni. Míg végre a lebegtetett szerelékem elsült és egy 5,70-es pontyot szákoltam. Na ezt meg már végképp nem értettem és fel is adtam az amurozást. Még reggel átfúrtam pár 20 mm VDE halibutos pelletet, és párat széttördeltem, melyet kiraktam a napra had adja ki magából az olajat. 1 fúrt pelletet felraktam és mellé PVA hálóba 3-4 szem pellet került ugyanebből összetörve. 1 óra sem telt el és úgy kivágtam, hogy öröm volt nézni meg hallani is :D Persze ezt biztosra veszem hogy a fix szereléknek köszönhetem és a hal magát akasztotta. Majd következett a fárasztás. Átment 1 szereléken, majd még egyen és közben folyamatosan ment balra. Nem mertem neki nagyon húzni, mivel magát akasztotta nem tudtam, hogy hova akadhatott a horog nem akartam kitépni a szájából, mert éreztem hogy nem kis hal van a horgomon. Akasztástól 10 méterre, jó 5 perc pumpálás és megint elment balra, majd pumpa és megint elhúzott balra. Végre mikor megszákoltuk, akkor néztem hogy jó 20 méterre voltunk a rod podomtól:D Mérlegelés fotózás és C&R !!!