• 3.2 kg-os
Súly: 3.2 kg
Csali: pellet
Módszer: feeder
A mai nap is pontyozni indultam öcsémmel a Báderrel szembeni halastóra Bicskén. 1-1 bottal mindketten method módszerrel puha pelletekkel még a másik botokkal hagyományos gubancgátlós etetőkosaras készséggel kemény pelletekkel és bojlikkal próbálkoztunk. Öcsém 1. hala egy afrikai , ami DB. Betain Green soft pelletre jött. Nem számítottunk rá. A method módszerest hagytuk míg a másik botot mindketten kicsit átszereltük harcsára és nem pellettel, hanem gilisztával csaliztunk, hátha fogunk még egy pár harcsát. Hadd ne mondjam, hogy így 1 darabot se tudtunk fogni. Aztán megint visszaszereltük pontyozni. De pontyok helyett az afrikai harcsák vették fel a pelleteket, bojlikat. Pontyot nehezen tudtunk fogni, szinte átvették a területet a harcsák. Több olyan kapás volt, amire bevágni nem lehetett, biztos nem ponty volt,(idén több mint 100 pontyot fogtunk már, ezek a kapások nem pontyok, kárászok kapásai voltak) arra gondoltunk, hogy a hari nem tudja valamiért felvenni a pelletet. Aztán amiket megfogtunk, abból se mind csinált igazi botgörbítős kapást. Küzdeni viszont elég jól küzdött mind. Délelőtt szinte mindegy milyen pellettel csaliztam vagy ponty, vagy harcsa felvette. Du. feltámadt a szél és szinte csak pontyot fogtunk. A mai nap Öcsém 9 én pedig 7-8 pontyot fogtam. Afrikait öcsém kettőt én pedig négyet fogtam. Volt egy, ami egy 10mm-es ananászos, és halas bojlit vett fel.