• Feleségem is fogott, mikor meglátogatott minket
  • Öcsém eggyel
Súly: 1.8 kg
Csali: pellet
Módszer: feeder
Ketten összesen 3 bottal horgásztunk (csak egyelőre 3 feederem van). Az egyik botot csak úgy dobáltuk erre arra, először kemény pelletekkel eredménytelenül, majd csak csonti-kukorica szendviccsel. Ezzel nem is nagyon foglalkoztunk. A másik 2 bottal method módszerrel horgásztunk a parttól 20-22 méterre. Nem etettünk semmit, csak minden bedobás után kb. 15-20 szem Carp Zoom scopexes 6 mm-es pelletet lőttünk rá. Összesen 2 kg kaját dobtunk egész nap mely 5 alkotóból állt. 1. Maros mix method mix - Tímár mix fokhagymás halas etetőanyag, melyet előtte átrostáltam, mert nagy darabos. A Maros az lisztfinomságú. A kettő összesen 1.3 kg volt. 2. Top mix method feeder pellet halas 3 mm, Bagem Moist feed pellet 2 mm, Carp zoom feeding halibut pellet szintén 3 mm-es. Ezeket előtte 3 percig áztattam, majd 10 perc pihentetés után tettem hozzá a bekevert etetőanyaghoz. A pellet mix 0.7 kg volt. 7-17-ig horgásztunk. Összesen kb. 30 pontykapásunk volt melyből 23 db-ot fogtunk meg. 5 darabot a csonti-kukoricás bottal. 18-t pedig puha pelletekkel, method módszerrel a másik 2 bottal. A pelletekkel csalizott botokra szinte mindig volt kapásunk, a csonti-kukoricásra már sokkal többet kellett várni, hogy felvegye egy ponty, habár ezt nem egy helyre dobtuk. Mikor elkezdtem horgászni pontban 7 óra volt, az első kapásom 7:03-kor jött egy szem 8 mm-es puha pelletre, a 2. kapásom 7:15-kor volt. Se dévért, se kárászt nem fogtunk. Sajnos a pontyok átlagsúlya valahol csak 1.5 kg lehetett. Finomszerelékkel nagyon élvezetes peca volt, messze felülmúltuk mindegyik bandát a tavon : )))))