• A harcos! :)
Súly: 9.88 kg
Csali: pellet
Módszer: feeder
Először is ejtenék pár szót a helyről. Ságvári Aranyhorog sporthorgász paradicsom nevű 4 tóból álló park. Mind a 4 tó meglehetősen apró. Barátokkal és a kedvesemmel voltunk a 4-es (legnagyobb) tavon foglaltunk helyet. Etetni, csak azzal lehet amit kapunk a napijegy mellé valamint szakálnélküli horgot kell használni. Ezekből és a tavak méretéből sok jóra nem számítottunk. Ám hatalmas meglepetésünkre sorra jöttek a kisebb-nagyobb pontyok. Mind kifogástalan állapotú, egy hibát sem találtunk egyiken sem. És bár fogtam már jónéhány 9-10 és 10+-os pontyot is, ezekhez a halakhoz hasonlítani sem lehet őket. A 3 kilós is küzd akárcsak a 10-es. Jószámmal fogtunk is belőlük. Délelőtt a kisebbeket délutánra jött a nagyja is. A képen látható 9.88-as hibátlan tükrös egy jó negyedórás programot biztosított számomra és Spro medium botomnak is. Amin egy Laserfish távdobó orsó van 0,22-es Spro Carp Feeder zsinórral szerelve. Hihetetlen volt számomra, hogy milyen erő lakozik benne. Hatalmas kirohanásai voltak és nagyon szépen küzdött. Az ottani halőr elmondta, hogy vannak benne jóval nagyobb halak is amik hasonlóképp jó egészségnek örvendenek.