• ez a csalihal(32cm)
Kerület: 15 cm
Csali: csontkukac
Módszer: spicc
Haverommal mentünk erre a mérlegelős tóra és úgy az 5-6. ponty után elmentem csalihalat fogni!!!! Ennek ellenére, ugyanott fogtam kettő ezüstkárászt, a második volt a nagyobb 2 centivel, csak az nincs közel a géphez:D. Nagyobb volt, mint néhány ponty (átlag:28-30 cm), sajna mivel nem lehet visszaengedni, sokan merítő nélkül akarják KIEMELNI őket és szegények szakadnak, meglátszott ezeken is, hogy kifogták már őket párszor. A felszerelés 4m-s spicc, 20-as damil, 14-s horog és fél grammos úszó.Vissza lettek engedve, meg a többi hal is, ezért már onnan 2x is kitiltottak, most már csak akkor mehetünk haverral, ha elvisszük a halat, mivel mi nem szerettünk csak ott ücsörögni, ezért fel is csaliztuk a horgot, azt osztogattuk ott a halakat (legalábbis akartuk, mert más nem fogott, de nekik sem kellet) és ezért ki vagyunk onnan tiltva, csak ha viszünk halat, akkor mehetünk, röhej.:/ A súlya nem biztos, csak hosszra mértük le! Lehet, hogy több vagy kevesebb, sztem több, ha a pontyokból indulunk ki....