• 13 kg-os szépség, eddig ez az egyéni rekordom.
  • Első 10+-nak 3 év bojlizás után lehet ám örülni.
  • Volt egy hasa!
  • Boldogan küldtem vissza oda, ahonnan jött!
Fogás ideje: 2008-06-02 13:00:00
Időjárás: Tiszta
Napszak: Nappal
Horgász: frolic
Fogás helye: Palotási-víztározó
Súly: 13 kg
Csali: bojli
Módszer: bojlis
Egynapos pecára érkeztünk barátommal a Palotási-víztározóra. Reggel elment akasztás után nem sokkal egy nagyobb hal, ami DB Squid&Octopusra éhezett meg. De 13 óra környékén a 2. kapásnál jól akadt a horog szerencsére. A küzdelem mintegy 20 percig tarthatott, kénytelen voltam begázolni a vízbe mezítláb, mert erősen kitört jobbfelé és félő volt hogy a nádba menekül. Végül sikeresen megszákoltuk és mérlegelés-fényképezés után ment is vissza a vízbe. Végig partról dobáltunk, etetni nem etettünk semmit. Jó visszagondolni erre a napra, így egy év távlatából is, főleg hogy azóta ehhez fogható hallal sajnos nem akadt dolgom. De fő a kitartás és a C&R, hogy legyen minél több ilyen hal vizeinkben! Felszerelés: Bot: Chub Outkast 3lbs 3.6m Orsó: Tica Abyss Tf 9007 Zsinór: Sufix Xcelon 0.30mm Ólom: Fox horizon inline 92 gr. Előke: Sema Assembler 25 lbs kb. 20cm Horog: Hayabusa K1 4-es méret Csali: 1db süllyedő DB Spicy Shrimp 20mm