• A hétvége legnagyobb hala - 15.52 kg
Időjárás: Tiszta
Napszak: Szürkület
Horgász: gurabli
Fogás helye: Tőzeg-tó Palics (Tresetiste)
Súly: 15.52 kg
Csali: bojli
Módszer: bojlis
A három napos horgászat második hala. Attila haverom indított egy 8.51 kg-os ponttyal, majd válaszként érkezett a túra legnagyobb hala - ez a gyönyörű 15.52 kilós pikkelyes. A határozott kapást kb. 20 perc fárasztás követte. Már az elején éreztem, hogy igen szép példányt sikerült megakasztanom. Halas és gyümölcsös etetést használtunk - érdekes, hogy nálam kivállóan működött a gyümölcsös-édes bojli - mások viszont a halas/büdös jellegűvel értek el jobb eredményeket. Saját bojlit használtunk, amiket Tasty Baits, SBS, Nutrabaits, Solar és Black Label termékekből állítottunk össze. (Itt szeretném megjegyezni, hogy a Tasty Baits gyümölcsös mix maximálisan jól működött - nagyon meg vagyunk vele elégedve.) Végül a három nap alatt 29 halat fogtunk, több mint 260 kg összúlyt értünk el. Az alacsony vízállás miatt nem használtunk pontyzsákot, mérés, fertőtlenítés és fényképezés után természetesen minden hal visszakerült a vízbe.