• Gyönyörű hal az öreg RSD-ből
  • 10 év múlva látogass meg!!!
Fogás ideje: 2010-06-29 23:15:00
Időjárás: Tiszta
Napszak: Éjszaka
Horgász: guspike87
Fogás helye: Ráckevei (Soroksári) - Duna-ág
Súly: 7.3 kg
Csali: nincs
Módszer: fenekező
Az éjszakai süllőzés elég nyugalomban telt 21-23-ig csak egy belehúzásom történt, így úgy döntöttünk haverral, akivel nyomtuk a pecát, hogy engedjük ki a fékeket és menjünk fel a házba, és együnk valamit, ha már a halak nem esznek. Kb. 20 perc múlva mentünk vissza a stégre és a karikám be volt ejtve, levitt még kb. 60 m damilt. Bevágtam és komoly halat éreztem, lassan komótosan jött, nem nagyon védekezett. Harcsára gyanakodtunk, de meglepődtünk a lámpánál, amikor megláttuk a pontyot. De nem a halszeletre kapott, hanem szegény valakit megtéphetett és kitudja mióta vonszolt magával kb. 30 méter összegubancolt damilt és ez akadt a szerelékembe. Szerencsétlen ezért nem küzdött, pedig hibátlan, egészséges tőponty volt. Gyorsan megszabadítottuk a rakományától, majd fotó, mérlegelés, fertőtlenítés, és visszaengedtük éltető elemébe, mert megérdemli!!!!!!