• 13,8 kg
Súly: 13.8 kg
Csali: bojli
Módszer: bojlis
Az 1-es horgászhelyen horgászva az első éjszaka első hala lett ez a szép példány. Megfogása is kalandos volt. Közelgő erős hidegfront betörés előtt voltunk. Este 8 környékén újrahúztam a felszereléseket, majd vacsora után nyugovóra tértünk. Éjfél után megszólalt a jelző. Mire a faházból kiértem már el is hallgatott. Ráemeltem a botra, majd bosszankodva konstatáltam, hogy a hal beszaladt az akadóba. Próbáltam kivarázsolni, de nem sikerült. Meglazítottam a zsinórt, majd a botot letettem a stégre. Elindultam felöltöztem és összeszedtem a szükséges felszereléseket, melyek szükségesek a zsinórszabadításhoz, továbbá készítettem még egy felcsalizott előkét, hogy a helyszínen újracsalizok. Beültem a csónakba a viharos szélben. Kezembe vettem a botot, sebességbe tettem a villanymotort és megcéloztam a velem szemben elhelyezkedő akadót. Ahogy haladt a csónak és csévéltem fel a zsínórt és úgy tudatosult bennem, hogy a zsinór már nem az akadó felé mutat! Nagyon meglepődtem! Azon meg még jobban, hogy a hal is ott van a végén. Egészen a tőlem balra elhelyezkedő 2-es állás előtt tudtam utólérni és felvenni vele a kontaktust. Adrenalin az egekben, az erős északi szél tombolt, merítő meg a parton!!! Szerencsémre a stég szélére volt helyezve. Így a halat fárasztva, szépen lassan visszacsónakáztam a stéghez, merítőt beemelve, sikerült a halat megfognom. Kalandos volt és emlékezetes marad! A csali 1x28 mm Carp Zoom Hot Bomb bojli volt.