• ami megtörte az unalmat
  • gyönyörű hibátlan harcsa
Súly: 5.5 kg
Csali: pellet
Módszer: match
Árpi barátommal reggel 8kor már kint voltunk a v.i.p. tavon. Már untuk a más tavakon illetve dunán fogott átlagos méretű (1-3kg-os) pontyokat, valami igazán nagy fotózni való pontyra vágytunk már. Árpinak össze is jött 6db 6-12kg közötti potyka személyében. Én meg csak a természetbe gyönyörködtem, megúsztam a napot kapás nélkül. Úgy állt az úszom egész nap, mintha csak odarajzolták volna. 3órakor meguntam a tétlenséget és átlógattam a botot a mellettünk levő harcsás tóra. 20perc és egy rontott kapás után akasztottam ezt a közepes méretű harit. Az élvezetes fárasztás 10 percig tartott, a viszonylag érzékeny felszereléssel. Nagyon örültem hogy végre én is fogtam valami szép halat, ha nem is pontyot amiért jöttünk. A felszerelésem shimano hyperloop 3.9m mach -bot, shimano exage elsőfékes 2500-ös orsó ,0.18mm-es colmic former zsinór, 6-os gamakatsu horog. Nektek is további sportsikereket kívánok .