• 17,9 kg...
  • ... a verseny legnagyobb hala!
  • A másik termetes halunk (15,4 kg)
  • És a végeredmény. :-) Abszolút 1 helyezés  + a verseny legnagyobb hala.
Fogás ideje: 2013-10-13 00:00:00
Időjárás: Tiszta
Napszak: Hajnal
Horgász: jdcm333
Fogás helye: Rab horgásztó
Súly: 17.9 kg
Csali: bojli
Módszer: bojlis
A múlt hétvége során Molnár Levente csapattársammal részt vettünk az első alkalommal megrendezett Horgász-Zóna&Mad 48 órás pontyfogó kupán. Mivel a korábbiakban még egyikőnk sem horgászott a verseny helyszínén, így az annak adottságaival kapcsolatos információk terén közel a nullához álltunk. Az egyetlen, amiben bízhattunk, az a szerencsés sorsolás, illetve helyválasztás. Ez így, ebben a formában meg is történt, miután Levi kihúzta az egyes sorszámot és ezt követően az aktuális adottságoknak (szélirány, időjárás, egyebek) megfelelően a számunkra legszimpatikusabb állást, az egyest, vagyis a kotrást választottuk. Már az első napon érződött, hogy ez a verseny nem a több mázsás fogásokról fog szólni, mivel a halak az aktuális melegfront miatt vízközt tartózkodtak, és nagyon nehéz volt őket a meder közelébe csalni. Csaliválasztási taktikánkat természetesen erre a megfigyelésre alapoztuk, így a nálunk lévő hatféle bojliból szinte az egész verseny alatt csak a Grainy Garlic-ot és a Calamari Condiment-et használtuk. A második nap délutánjáig stabilan tartottuk a második helyezést, majd egy jó megfigyelésnek és az erre épülő taktikaváltásnak köszönhetően elkezdtük fogni a darabosabb halakat. Ennek köszönhetően a verseny végére megdupláztuk az előnyünket a második helyezett csapattal szemben, így magabiztos fölénnyel állhattunk fel a verseny végén a dobogó legfelső fokára. :-) Ráadásként szeretném megemlíteni, hogy a bejegyzésben szereplő - csapattársam által kifogott - 17,9 kg-os ponttyal a verseny legnagyobb haláért járó díjat is nekünk sikerült begyűjtenünk. :-) Nagyon elfáradtunk a verseny végére, de megérte! Boldogan és elégedetten térhettünk haza... Abiotic-Whiskey Team Ui: A versenyen alkalmazott taktikáinkról egy részletes beszámolót is olvashattok a későbbiekben. :-)