• Robban a víz
  • Wobblerevő krokodil
  • Harc után megfáradtan...
  • ...és partra érve
  • Ragadozó és a falat (a kapoccsal mákom volt)
Fogás ideje: 2011-04-25 16:30:00
Hossz: 52 cm
Csali: wobbler
Módszer: pergetés
Barátokkal, barátnőkkel kimentünk pár napra a Kis-bukóra. Volt evészet, ivászat, hülyülés, lazulás, és szerencsére peca is. Én csak egy pergető pálcát vittem. Egy öreg Trabival mentünk, több cuccnak nem is nagyon volt hely. Délután rotyogtattunk egy birkapörit, amiből mindenki betolt 2-3 tányérral. Le kellett sétálni a kaját, így egy kis ejtőzés után elindultunk dobálni. Elég hosszú szakaszt végigdobáltam eredmény nélkül, míg végül egy sekély visszaforgóban a hínárlevelek közt megláttam egy villanó testet. Feltettem egy 5 centis Uglyt, és már repült is a vízbe. Amint visszatereltem a hínár fölé, a levelek közül a világos test rá is rontott. Bevágtatott a sodrásba, majd dobott 1-2 szaltót, ekkor már láthattam, hogy csuka. Megcélzott néhány növénycsomót, de pár perc alatt partra került, és idén először végre kezembe vehettem egy krokit. Másnap spiccbottal abajgattuk kicsit az apróhalakat, majd elcsíptem pergetve még egy domit is. Zsóti