• "Dógozik"
  • Megvan!
  • Lelki válságból helyre hozó hal :)
  • Ollósok is akadnak itt szép számmal
  • Az utolsó potyka
Fogás ideje: 2010-07-09 19:50:00
Időjárás: Tiszta
Napszak: Szürkület
Horgász: jesse-james
Fogás helye: Parkerdei I-es tó (Váralja)
Súly: 2.82 kg
Csali: kukorica (natúr csemege)
Módszer: úszós ponty
A sok túrázás, hegymászás után csajszival kiugrottunk egy napra a helyi parkerdőbe lazítani és pecázni. A halak nehezen akartak beindulni, sokáig csak apróságokkal szórakoztunk. Délután háromkor jött meg az első ponty, természetesen Ani horgára. :) Kezdtem örülni, hogy végre jönnek a nagyobbak is. Másfél óra múlva megjött a második ponty, ismét Anikónak... Ekkor már kezdtem aggódni, hogy részemről ez a nap égés lesz. :) Az ő sikerén felbuzdulva odacuccoltam mellé, hátha sikerül csipegetnem valamit. Erre beálltak az etetésre a bodrik, és mást szinte nem is tudtunk fogni. Alkonyodott, (nekem) nagy hal nuku, a büszkeségem romokban. :) Minden mindegy alapon visszaköltöztem a helyemre. 20 perc múlva Fortuna megszánt, és megmozdíttatta az úszómat egy ponttyal. Vágás be, hal ki, vérnyomás helyre. Kezdtem kiegyenesedni. Nem telt el sok idő, és jött a folytatás egy kisebb ponttyal. Végre leszálltak ismét a ...-im. :) Ezek után sikerült még valami böszmét is becsapni (valószínűleg amur), de már túl szép lett volna, ha az is megvan, így gyorsan meg is lépett. Mivel már este volt, el is kezdünk pakolni. Négy pontyot fogtunk, bodorkák, vörösszárnyúak, naphalak, öklék, sügérek, törpék színesítették a fogást. Zsóti