Fogás ideje: 2010-09-24 11:20:00
Hossz: 52 cm
Csali: körforgó villantó
Módszer: pergetés
Bátyámmal és egy jó barátunkkal mentünk horgászni ezen a szép napon. Korán reggel 5:30-kor indultunk el egy Kismaros alatti Duna szakaszra. Itt próbálkoztunk kb. 9 óráig de nem fogtunk semmit. Fecó barátom javaslatára átmentünk Nagymarosra egy öbölhöz. Nagyjából 2 órát pergettünk itt és a nagyon alacsony vízállás ellenére két szép csukát fogtunk. Felszerelés: - perfect power spin 2,7 m-es bot, okuma zeon orsó, 2-es mepps tunder bug körforgó. -maver esox 3 m-es bot, okuma centurion orsó, 5-ös balzer colonel Z 12 g-os körforgó Fecó barátunk fogta a nagyobbat, egy másfeles csukát, egészen a part közelében. Először csak utánafordult a mepps csalijának, pár dobás után szintén rávágott de kiakadt neki, és a következő pár dobás után már sikeresen bekapta és sikerült a partra segíteni. Én inkább a mélyebb vízben próbálkoztam és végül sikerrel jártam, mert a csuka nem bírt ellenállni a Balzer körforgómnak. Nagyon sokat pergetettünk ezelőtt sikertelenül de ez a két csuka feledtette az eddigi sikertelenséget.