Fogás ideje: 2021-04-21 00:00:00
Súly: 6.5 kg
Csali: bojli
Módszer: bojlis
Az elmúlt időben sokszor láttam, hogy a Szénás Carp tavon horgásztak, így bátorkodtam megosztani veletek, egy nem olyan régi emlékemet, amit ezen a tavon, kedves barátaimmal éltem át. 3-an vágtunk neki a 48 órás túrának, de csak ketten horgásztunk. A horgászat előtti napon, a pakoláskor, még nem is tudtuk, hogy mire fogunk számítani. A 2 nap alatt 8 értékelhető halat fogtunk, de ezekből csak 4-et emelnék ki. Első nap Dani barátom hamar megfogta élete első tokhalát, éjszaka követte a második ilyen szépség. Rám a második nap vigyorgott a szerencse, mert a túra első, közel 10 kilós pontyát tarthattam a kezemben. Amire nem számítottunk, hogy életem első buffalo carpját sikerült a bölcsőbe helyezni. A tokhalak súlya 5,5-7 kilógramm között volt. A bufallo súlya verte a 7 kilót. Különböző csali kombinációkat próbáltunk, a Haldorádó Black Squid bojli, fokhagymás pop-up hóember formájában volt a nyerő. Az etetési stratégiát közösen beszéltük meg. Sok magvas etetés pl. kukorica, búza, kendermag és köles, plusz bojlival és pellettel dúsítva, illetve Haldorádó Carp Syruppal leöntve. Olyan halakat fogtunk, láttunk, amit addig még soha, hatalmas élmény volt, még vissza fogunk térni.