• Első halam
Hossz: 40 cm
Csali: giliszta
Módszer: feeder
Egy szép nyári reggel Gabi, Karcsi és apukám azt tervezték hogy kimegyünk a Daru-tóra, de csak annyit mondtak, hogy megyünk pecázni. Amikor kiértünk, 7:00 volt. Bedobtunk és vártuk a kapást. Az első ponty hamar ránk köszöntött. A fenekező jelzőjét teljesen felhúzta. Körülbelül 20 perc után már sikerült partra segítenünk a kis pontyocskát. Beleraktuk a haltartóba a halat, a haltartót a vízbe, bedobtunk és vártunk a kapásra. Apukámnak sikerült egy körülbelül 5 kilós pontyot megakasztania, de a part közelében, úgy 4 méterre leakadt, így nem sikerült lefotózni. Újra kapásom volt, ezúttal egy 3 kilós ponty volt a horgomon, mégis könnyen megadta magát. Úgy 15 perc után sikerült megszákolnia apukámnak, akinek botján közben kapás volt, ezért nem lett meg a botján kapó hal. 2 hónappal később újra elmentünk ide horgászni, és meglepően sok halat fogtunk. Én 7 pontyot és 2 kárászt, Karcsi 5 pontyot, apukám 8 pontyot 4 kárászt, Gabi 7 pontyot. Egy volt a baj: apukám otthon hagyta a telefonját és nem tudta lefotózni a halakat. A 2 kilós pontyot és a 3 kilós pontyot lefotóztuk és visszaengedtük a többit nem sikerült lefotózni, de azért is visszaengedtük őket.