• 12-es zsinórral izgalmas volt!
Fogás ideje: 2010-06-19 00:00:00
Hossz: 25 cm
Csali: kenyérgyúrma
Módszer: spicc
Fiaimat vittem egy kis spiccbotos horgászatra a közeli tóhoz. Ezúttal nem saját fogásomat rögzítem a naplóba, hanem idegen tollakkal ékeskedek, ha megengedhető. Egy jól bevált (ismert magyar cég által gyártott) etetőanyaggal alapoztam meg Bence és Peti szórakozását. Mindketten nagyon ügyesek voltak, aprították a tóban szép számmal élő dévéreket, kárászokat. A legnagyobb fogásról Bence fiam - saját gyermekszóval - így számol be: Egyszer csak látom, hogy megmozdul az úszóm. Nem merem rögtön megrántani, hátha nem akad bele a szájába. Várok, várok aztán azon kapom magam, hogy eltűnik az úszóm (mindez kb. 1 mp alatt zajlott le), megrántom. Hát húzza jobbra, húzza balra, be a parti nádba, én meg hagyom, hadd húzza - persze feszesen tartom végig a damilt - amíg el nem fárad. Ezután szép lassan a parthoz húzom és megszákolom. Nagyon megörültem. Még sose fogtam ilyen nagy halat. Egy 80 dkg-os kárász volt. Rögtön le is kellett fényképezni. Ezután még horgásztunk kicsit (a tesómmal és apával voltam), fogtunk még egy pár keszeget, aztán délután 5 óra körül összepakoltunk és mentünk haza a halakkal. Másnap ebédre megsütöttük paprikás lisztben. Nagyon finom volt. Hát itt vége a történetnek. Remélem tanulságos volt és izgalmas. Szép kapásokat, nagy halakat, egyszóval: Görbüljön! Elnézést a sporttársaktól a kissé hosszúra eresztett beszámolóért, de azt hiszem, egy ifjú horgászpalánta első nagyobb élménye minden horgász szívét megdobogtatja. Hát még az enyémet! ;) C&R-re szoktatom a fiúkat, de ez esetben nem volt vita! :)