• Az ébresztőügyeletes "troll"
Fogás ideje: 2006-10-22 05:35:00
Időjárás: Tiszta
Napszak: Hajnal
Horgász: showstar80
Fogás helye: Péri tó (Ozora)
Súly: 14 kg
Hossz: 82 cm
Kerület: 80 cm
Csali: bojli
Módszer: bojlis
Hideg és korán volt! Félálom és telefoncsörgés között jött a kapás! Az elektromos kapásjelző szakasos csipogása jól hallattszott még a 25 m-re levő faházunkban is. A furcsa kapás a távolság függvényére fogható, ugyanis 45 m-re dobáltunk 6 m-es vízbe. A jelző csipogását meghallva tétovázás nélkül pattantunk fel és rohantunk ki a botok irányába.( A rohanást félcsizmával a lábamon kell elképzelni.) A nyeletőféket deaktiválva vágtam be és azonnal éreztem hogy nem akármivel állok szemben. Egy kis szédölgés után magamhoz tértem és kb. 20 perces fárasztás után harmadszori pipáltatásra sikerült megszákolnunk. Matracra helyezve a pontyóriást megmostuk és nekiláttunk a fényképezésnek. A halban való gyönyörködést követően visszahelyeztem eddigi életem halát a tóba. Felszerelés: 3,5 lbs Shimano BestMaster bojlis bot, Okuma Longbrow nyeletőfékes orsó, 30-as GPN monofil zsinór, 1/0-ás bojlis horog Csali: rákos bojli (süllyedő)