• Ebből a tóból az eddigi legnagyobb :)
Fogás ideje: 2009-08-16 23:40:00
Időjárás: Tiszta
Napszak: Éjszaka
Horgász: tomi9206
Fogás helye: Lisóczki horgásztó
Súly: 6 kg
Hossz: 60 cm
Csali: kukorica (ízesített csemege)
Módszer: bojlis
Amurt szerettünk volna fogni aznap este, és ennek megfelelő etető, illetve csalogatóanyagokat állítottunk össze, illetve választottunk ki. 1-2 kg főtt mag mix, valamint saját fantáziánk, ötleteink alapján kreált amuros etetőanyagunkból készített kisebb, nagyobb gombócok kerültek beetetésre. Az egyik botomat a beetetésre is használt fött kukorica füzérrel csaliztam fel, és tettem le az etetés kellős közepére, a másikra pedig simán a horog öblére került fel 3 szem ízesített tengeri, melyet kicsivel az etetés elé dobtam be. 23:40 körül járhatott az idő, mikor az etetés elé dobott botomon ellentmondást nemtűrő, nyeletőfékkel rohanós kapást észleltünk. A bevágást erős, kemény de jól átgondolt fárasztás követte, melynek csak a vége felé láttuk meg, hogy kivel van dolgunk...nagyon jól tartotta a mélységet a sekély víz ellenére, és produkált még pár nagy (10-15 m zsinórt lehúzó) kirohanást is. Kb 10 perc fárasztás után szákolta meg Darula Norbert barátom, amit ezúton szeretnék is neki megköszönni. :) Felszerelés: Spro Special X Carp 3.90/3,5 lbs Spro LCS Big Fish Pro 5700 Silstar Matrix Pro 0.35 ös zsinór Silstar Matrix Pro 0.16 os fonott előke VMC Fastgrip 6-os horog Csali: Cukk mézes, és Haldorádó C.M. mézes-pálinkás kukorica