• Íme a gyönyörű süllő!!!! (Nem éppen egy kapitális példány, de az enyém!!!)
  • Tamás barátommal :D
Hossz: 42 cm
Csali: csalihal élő
Módszer: rablóhalas úszó
Azon a napon a csuka volt a főhal, egész nap azt próbáltunk fogni. Már korán reggel megérkeztünk a tóhoz, és nem egy ígéretes helyet láttunk elérhető távolságban! Tamás barátommal be is vetettünk 2 erős csukázó szereléket. Az idő teltével váltogattuk a helyeket, de sajnos semmi nem jött. Aztán olyan 12:20 körül bedobtam az én szerelékemet egy másik helyre, ott nem volt semmi féle bokor vagy ilyesmi. A parttól kb. 15-20 méterre volt, nyílt vizen. Amikor otthagytam az úszó feküdt a vizen. Olyan 13 óra körül pillantottam az úszóra és azt láttam hogy feláll, és elmerül. Rögtön odaszaladtam és vártam a továbbiakat. Az úszó visszajött a felszínre és megint elindult oldalra, és elmerül kb. 2 másodpercig nem is láttam. Aztán mégegyszer megcsinálta ugyanezt, csak most kb. 6 másodpercig nem jött föl. Még nem vágtam be neki mert ugye csukát vártunk, és attól egy erőteljes, magabiztos kapást várna az ember. Arra gondoltam, hogy épp a szájába forgatja be a kihalat. Amikor feljött elfeküdt, és nem mozdult. A barátommal arra tippeltunk, hogy sikerült neki leszedni a kishalat, és elment. Még 2 percig vártam, de az úszó tétlen volt, aztán elkezdtem kitekerni a szereléket és akkor erős húzást éreztem (még akkor is azt hittem, hogy csuka), ám amikor megláttam , hogy süllő nagyon megörültem. Kb. egy fél perc alatt kint is volt a parton. :D