• 12.3 kg-os fekete hátú nyurga
Súly: 16.8 kg
Csali: bojli
Módszer: bojlis
Az idei év első túráját hosszú készülődés és ráhangolódás előzte meg. A tóra csapattársaimmal, az Abiotic Carp Baits team 4 tagjával, Danival, Levivel, Krisszel és Gabival érkeztem meg. A felszerelés összeállítása után rögtön vízre szálltunk, és feltérképeztük az előttünk álló területet. Kb. 80 méterre helyeztünk egy bóját, melyet Levivel ketten horgásztunk meg. A helyet magmixszel, pellettel, és bojlival szórtuk meg. A túra 3. napján egy 12.3 kg-os ponttyal pózolhattam pár kisebb társa után. A 4. nap hajnala hozta meg nekem a banda-nagyot, egy 16.80 kg-os gyönyörű, vadvízi töves képében. A fárasztás során egyedül mentem a hal után csónakkal, érdekes látvány lehetett egyik kézzel a botot tartani, másikkal evezni, szerencse, hogy senki se volt még ébren a parton :) Kb. fél óra után sikerült megszákolnom ellenfelem, akkor szembesültem igazi méreteivel. Fotózás után természetesen visszanyerte szabadságát. Ezzel a hallal elnyertem az 1. Abiotic Carp Baits Baráti Találkozó legnagyobb haláért járó kupát :D. A legtöbb halat a túra során 2 fajta tesztbojli adta: az egyik a Calamari Condiment, ami egy tintahalas-májas-fokhagymás ízesítés, a másik nagyágyú egy saját fejlesztésű és gyúrású Insect Attack névre keresztelt rovarlárvás- bolharákos bojli volt.