• Tökéletes akadás
  • Sok nagy kárász kis szákban is elfér :)
Fogás ideje: 2009-05-02 06:30:00
Hossz: 28 cm
Csali: giliszta
Módszer: match
Sziasztok ! Aznap ismét barátommal, Kakuk Györggyel mentünk ki horgászni, ebbe a nem mindennapi rengetegbe. Gyakorlatilag egy töklevélmező közepéből vadásztuk ki ezt a 11 db gyönyörű (átlag olyan 80 dkg körüli) ezüstkárászt. Egészen messze be kellett sétálni, így csakis a legszükségesebb holmijainkat vittük magunkkal, de még így is majdnem leszakadt a hátunk; vállunk; kezünk... :) Halat kb. 11-ig tudtunk fogni, utána teljesen elcsöndesedett. Etetőanyagot nem használtunk, kizárólag (1 éves ! ) erjesztett kukoricával etettünk, majd a későbbiekben ezzel (is) csaliztunk. A legtöbb halat gilisztával sikerült horogra csalni, ám voltak amik csontira, míg voltak akik kukoricára kaptak. Különösen fogósnak bizonyult még a VDE Sweet Corrn - Tutti-Frutti ízesítésben. Sajnos túlságosan vékony, finom szereléket használtunk, ezen az akadókkal teli nehéz pályán, így rengeteg halunk (köztük két db ponty is melyek mindegyikét barátom akasztotta) elment... :( A gyengének bizonyult felszerelés: 14-es főzsinór, 10/12-es előke és 14/16-os horog volt (hogy a horgot a kárászok kigörbítették, pedig kiváló minőségű, Gamakatsu horgokról van szó!). A gyenge felszerelés miatt nem mertük nagyon erőltetni a halat ami így (mivel a dobról a zsinórt könnyedén le tudta tekerni) egyenesen az akadóba a töklevelesbe ment., ami végül sok hal és szerelék elvesztését eredményezte. Erre a pályára mindenféle túlzás nélkül állíthatom igényelt volna a 20-22-es főzsinór ! A módszer amelyet alkalmaztunk feltolós wagglerezés volt. Hasonló szép halakat kívánok mindenkinek ! Görbüljön ! :)