• Szépséges tüskéshátú
Hossz: 24 cm
Csali: körforgó villantó
Módszer: pergetés
Könnyed délutáni pergetést terveztünk kollégámmal, barátommal, célhalunk a balin volt. Mikor elindultunk a városból, távolban már fekete felhők gyülekeztek, de nem riadtunk vissza. Irány a part! Érkezés után egy kicsit vizsgáltuk a vizet, már ekkor látszott, hogy ma a balinok nem erre járnak. Párat dobtunk és már csepergett is az eső, de ez csak egy kis ízelítő volt. Annak ellenére, hogy felszíni mozgás nem igazán volt, egy Salmo Minnow-val kezdtem a dobálást. Vontatás során többször is látható volt, hogy termetesebb sügér, sügérek követik a műcsalit. Próbaként felraktam egy kisebb méretű körforgót, és a negyedik dobásnál, a vízre érkezést követően kb. harmadik-negyedik tekerésnél meglepő vehemenciával csapott oda. Mivel a bot nem e hal dimenziója, fárasztásra nem volt szükség. Abszolút listán nem nevezhető rekordfogásnak, de nekem ez a legnagyobb sügérem, ezért helye van a fogási naplómban. Felszerelésem: Bot: Shimano Beast Master 300MH 15-40 g Orsó: Shimano Sahara 4000FE Zsinór: Monofil 0,24 mm Műcsali: Régi, réz csehszlovák körforgó. Sajnos az aznapi horgászatot az eső idő előtt félbeszakította, ezért nem fogtunk több halat.