Alias : adiii

Szerző írásai

Három nap Mezőberényben

Becz Ádám 2013-11-20 07:00:00
A barátomtól meghívást kaptam egy számomra ismeretlen horgásztóra, ráadásul három napra. Mivel az előző évben szép sikereket értem el a Haldorádó etetőanyagokkal és azzal a néhány csalival, amit eddig vettem, ismét jócskán bevásároltam belőlük, mire erre a horgászatra sor került. Már egy hónappal a horgászat előtt az időjárás-előrejelzéseket nézegettem, sok jót nem reméltem, de szerettem volna minél jobb időben eltölteni ezt a három napot. Mivel faházba mentünk, ha esik, ha fúj, lesz hova menekülnünk a rossz idő elől…

Még mindig a pontyokat üldözzük!

Becz Ádám 2013-11-02 07:00:00
A hideg hónapok és az egyre hűlő víz, nem tartoznak a horgászok legkedveltebb időszakai közé, de a legelszántabbaknak ekkor horgászni "kell" menni. Így vagyok ezzel én is és a jónak ígérkező lehetőségeket nem hagyom ki, főleg, ha az pontyfogással kecsegtet!

A megelőlegezett három kívánság

Becz Ádám 2013-05-09 07:00:00
Többnapos túrára készültem Zalacsányba. Rekkenő hőség volt az indulást megelőző napokban, és az előrejelzések sem ígértek mást az elkövetkezendő napokra. A reggel négy órai kelés után ötkor nekiindultunk a 200 km-es távnak. Mivel este tizenegykor még a magokat főztem, nem kellett babusgatni… a tudat, hogy négykor kelek, segített elaludni. A bepakolást előző napon ejtettük meg, hogy ne kelljen emiatt még korábban kelnünk. A címhez visszakanyarodva annyit előre elárulok, hogy három rekordomat is szerettem volna megdönteni. Ha kíváncsiak vagytok a részletekre, tartsatok velem - így, virtuálisan ebben a képes beszámolóban!
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!