Alias : tgaben
Lakhely : Nemesgörzsöny
Kedvenc horgászmódszerei : pergetés, bojlizás
Kedvenc vízterületei : Nagybivalyos horgásztavak, Strandi tó, Marcal, Rába
Legnagyobb halai : ponty 11 kg, 9 kg, süllő 3 kg, balin 3 kg, csuka 6 kg, jászkeszeg 1,8 kg
Mióta horgászik : 1997 óta

Szerző írásai

Egy délelőtt a Marcal partján…

Tóth Gábor 2014-09-25 07:00:00
Szeretem ezt a kicsike folyót, szinte a sajátoménak tekintem. Igen, ez szerelem a javából, ami már hosszú-hosszú évek óta tart, és ami - mint kiderült - ragályos, ugyanis Attila barátomat sikerült kicsalnom magammal és megfertőződött Ő is ezzel az örökké tartó „kórral”. Csapjunk is akkor bele a lecsóba, de nyomban…

Zöld borsos koroncói pontyok

Tóth Gábor 2014-04-01 07:00:00
Koroncó… Eddig csak a Marcal miatt ismertem és hallottam róla. Egészen tavaly nyárig, amíg Attila cimborám meghívást nem kapott egy kedves ismerősétől a tavára, a Welsangeln Reloaded nevezetű, osztrákok és németek által látogatott pontyos-harácsás azaz nagyhalas tóra. Nyáron töltöttünk el itt négy kellemes, élményekben gazdag napot. Megismerkedtünk a bojlizással és megbeszéltük, hogy visszatérünk, amire idén március végén került sor. Így hát összepakoltunk és elindultunk a négynapos nagy kalandra.

Tavaszi kalandok a Rábán

Tóth Gábor 2012-03-10 07:00:00
Tél, hideg és fagy. Jégpáncél borít mindent. Ilyenkor nem marad más, mint a horgászatok során készített képek nézegetése és az ezzel járó sóvárgás, vágyakozás a tavasz beköszönte iránt. Így tettem hát én is. Néztem, sóvárogtam és megírtam ezt a kis cikket!

Volt, van, volt… lesz? - A Marcal katasztrófája a vörösiszap-szennyeződés után

Tóth Gábor 2010-10-12 16:25:00
Ha létezik szerelem első látásra, akkor köztem és a Marcal között az volt. Még mindig magam előtt látom azt a vadregényes tájat, őzeket, szarvasokat, ami az első találkozásnál fogadott. Hallom a madarak énekét, a harkályok kopácsolásait, a csukák és balinok rablását és annak a pár hattyúnak a szárnycsapásait, akik odatévedtek. De sajnos már ez mind a múlté, mert a pár napja történt vörösiszap-katasztrófa elpusztított és megölt mindent…
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!