A gyorsfékes orsók évről évre népszerűbbek. Amíg a hagyományos, első fékes változatoknál háromszor-négyszer is körbe kell tekerni a fékcsillagot a nyitástól a zárásig, addig a legtöbb gyorsfékes modellnél ez mindössze egyetlen fordulat. Sok horgász kíváncsi arra, hogy miként lehet egy orsó fékútját annyira lerövidíteni, hogy gyorsfékessé váljon. Létezik erre egy praktika, ezt fogom most nektek bemutatni!
A method módszer népszerűsége egyre nő, és akik manapság feederbotot vesznek a kezükbe, szinte biztos, hogy „töltögetős” kosarat szerelnek fel. Azonban van élet a methodon túl is, ha rezgőspicces pecáról van szó, ez pedig a hagyományos, classic feeder. Ez a módszer mostanában erősen háttérbe szorult, pedig nagyon szórakoztató, és egész egyszerűen is űzhető ez a fajta horgászat. A classic feeder sorozatot a „hosszú előkés” feederezésnek szentelem, hasonló tematikával, mint anno a Method suli is indult.
Sokszor tapasztalom, hogy a vizek nehézsége nem feltétlenül függ össze a nagysággal. Egy kisebb tavon gyakran sokkal nehezebb becsapni a pontyokat, mint egy nagy kiterjedésű vízen. A halak sokkal érzékenyebbek a külső tényezőkre, sokkal óvatosabbak, ezáltal a kapókedvük is visszafogottabb. A Haldorádó 2021-es újdonságainak teszteléséhez jó pálya volt a Kiskorpádi Szigetestó is, ahol nagyon nem volt könnyű becsapni a tó rafinált pontyait!
Az Ninja LT optikailag és műszakilag is meggyőző, különösen sima és nyugodt futású orsó. A Light & Tough technológia rendkívül könnyűvé, emellett még erősebbé teszi ezt az amúgy is prémium orsót. A japán mérnökök az elmúlt években sok időt szántak arra, hogy az eddig csak magasabb árfekvésű orsókból ismert sima futás élményét ebbe a kedvezőbb árfekvésű szegmensbe integrálják. A szerkezetbe 4 golyóscsapágy, és Air Rotor került. Ahogy mindegyik Daiwa orsót, úgy ezt is hosszú élettartamúra tervezték, ami visszatükröződik minden elemén. Az Alumínium hajtókar, a tartós felkapókar, rajta Twist Buster zsinórvezető görgővel teszi igazán jól és könnyen használhatóvá a szerkezetet. Az ABS alumínium, long cast kialakítású dob lehetővé teszi, hogy az orsó méretét meghazudtoló dobásokat lehessen vele produkálni. Az új, integrált ATD fékrendszer a Ninja LT orsókban a komolyan megnövelt fékerő mellett (12 kg-ig) haladéktalanul adja a zsinórt a beállított fékerőnek megfelelően, nagy indulási ellenállás nélkül - ez ideális vékony zsinór használatakor és kritikus fárasztási helyzetekben. A Ninja LT orsóival a DAIWA egy modernebb, több pontban is optimalizált utódmodellt alkotott a világszerte sikeres Ninja sorozat számára.
Kosárban 0
A kedvezmény csak magyarországi szállítási cím esetén vehető igénybe. A kedvezmény mértéke futárszolgálatonként eltérő.
Az Ninja LT optikailag és műszakilag is meggyőző, különösen sima és nyugodt futású orsó. A Light & Tough technológia rendkívül könnyűvé, emellett még erősebbé teszi ezt az amúgy is prémium orsót. A japán mérnökök az elmúlt években sok időt szántak arra, hogy az eddig csak magasabb árfekvésű orsókból ismert sima futás élményét ebbe a kedvezőbb árfekvésű szegmensbe integrálják. A szerkezetbe 4 golyóscsapágy, és Air Rotor került. Ahogy mindegyik Daiwa orsót, úgy ezt is hosszú élettartamúra tervezték, ami visszatükröződik minden elemén. Az Alumínium hajtókar, a tartós felkapókar, rajta Twist Buster zsinórvezető görgővel teszi igazán jól és könnyen használhatóvá a szerkezetet. Az ABS alumínium, long cast kialakítású dob lehetővé teszi, hogy az orsó méretét meghazudtoló dobásokat lehessen vele produkálni. Az új, integrált ATD fékrendszer a Ninja LT orsókban a komolyan megnövelt fékerő mellett (12 kg-ig) haladéktalanul adja a zsinórt a beállított fékerőnek megfelelően, nagy indulási ellenállás nélkül - ez ideális vékony zsinór használatakor és kritikus fárasztási helyzetekben. A Ninja LT orsóival a DAIWA egy modernebb, több pontban is optimalizált utódmodellt alkotott a világszerte sikeres Ninja sorozat számára.
10másodperc múlva átirányítunk a fizetési felületre.