A gyorsfékes orsók évről évre népszerűbbek. Amíg a hagyományos, első fékes változatoknál háromszor-négyszer is körbe kell tekerni a fékcsillagot a nyitástól a zárásig, addig a legtöbb gyorsfékes modellnél ez mindössze egyetlen fordulat. Sok horgász kíváncsi arra, hogy miként lehet egy orsó fékútját annyira lerövidíteni, hogy gyorsfékessé váljon. Létezik erre egy praktika, ezt fogom most nektek bemutatni!
A method módszer népszerűsége egyre nő, és akik manapság feederbotot vesznek a kezükbe, szinte biztos, hogy „töltögetős” kosarat szerelnek fel. Azonban van élet a methodon túl is, ha rezgőspicces pecáról van szó, ez pedig a hagyományos, classic feeder. Ez a módszer mostanában erősen háttérbe szorult, pedig nagyon szórakoztató, és egész egyszerűen is űzhető ez a fajta horgászat. A classic feeder sorozatot a „hosszú előkés” feederezésnek szentelem, hasonló tematikával, mint anno a Method suli is indult.
Sokszor tapasztalom, hogy a vizek nehézsége nem feltétlenül függ össze a nagysággal. Egy kisebb tavon gyakran sokkal nehezebb becsapni a pontyokat, mint egy nagy kiterjedésű vízen. A halak sokkal érzékenyebbek a külső tényezőkre, sokkal óvatosabbak, ezáltal a kapókedvük is visszafogottabb. A Haldorádó 2021-es újdonságainak teszteléséhez jó pálya volt a Kiskorpádi Szigetestó is, ahol nagyon nem volt könnyű becsapni a tó rafinált pontyait!
Az új Ninja BR LT optikai és műszaki szempontból egyaránt meggyőző. Itt külön kiemelendő az elképesztően sima és nyugodt futás. Az LT koncepció integrálása során a DAIWA mérnökeinek sikerült az orsók súlyát jelentősen csökkenteni. Az átalakult Tough Digigear hajtómű, ami korábban csak jelentősen drágább orsókban került bevetésre, immár a Ninja BR LT sorozatban is megjelenik: a jobb erőátvitel és az elődmodellénél még simább futás záloga. Ideális olyankor, amikor az etetőkosaras szerelékeket nagy távolságból kell sokszor és gyorsan behúzni. Az új, integrált ATD fékrendszer a Ninja BR LT orsókban a jelentősen megnövelt fékerő mellett (12 kg-ig) haladéktalanul adja a zsinórt a beállított fékerőnek megfelelően, nagy indulási ellenállás nélkül. A távdobó ABS alumínium dob extra nagy dobótávot tesz lehetővé. Zsinórtároló kapacitás: 0,23 mm / 150 m.
Főbb tulajdonságok:
- LT (Light & Tough)
- 1+1csapágy
- AIR ROTOR®
- Tough Digigear® (TDG) hajtómű
- ATD™ fékrendszer
- Infinite Anti-Reverse® visszaforgásgátló
- Cross Wrap™ keresztirányú zsinórfektetés
- Silent Oscillation dobemelés
- Longcast ABS® alumínium dob
- One-Touch lehajtható hajtókar
- Twist Buster® II zsinórvezető görgő
Kosárban 0
A kedvezmény csak magyarországi szállítási cím esetén vehető igénybe. A kedvezmény mértéke futárszolgálatonként eltérő.
Az új Ninja BR LT optikai és műszaki szempontból egyaránt meggyőző. Itt külön kiemelendő az elképesztően sima és nyugodt futás. Az LT koncepció integrálása során a DAIWA mérnökeinek sikerült az orsók súlyát jelentősen csökkenteni. Az átalakult Tough Digigear hajtómű, ami korábban csak jelentősen drágább orsókban került bevetésre, immár a Ninja BR LT sorozatban is megjelenik: a jobb erőátvitel és az elődmodellénél még simább futás záloga. Ideális olyankor, amikor az etetőkosaras szerelékeket nagy távolságból kell sokszor és gyorsan behúzni. Az új, integrált ATD fékrendszer a Ninja BR LT orsókban a jelentősen megnövelt fékerő mellett (12 kg-ig) haladéktalanul adja a zsinórt a beállított fékerőnek megfelelően, nagy indulási ellenállás nélkül. A távdobó ABS alumínium dob extra nagy dobótávot tesz lehetővé. Zsinórtároló kapacitás: 0,23 mm / 150 m.
Főbb tulajdonságok:
- LT (Light & Tough)
- 1+1csapágy
- AIR ROTOR®
- Tough Digigear® (TDG) hajtómű
- ATD™ fékrendszer
- Infinite Anti-Reverse® visszaforgásgátló
- Cross Wrap™ keresztirányú zsinórfektetés
- Silent Oscillation dobemelés
- Longcast ABS® alumínium dob
- One-Touch lehajtható hajtókar
- Twist Buster® II zsinórvezető görgő
10másodperc múlva átirányítunk a fizetési felületre.