Alias : carpbojler

Szerző írásai

Pölöske - 20 pluszig az akadókon át

Terbe István 2016-01-13 06:00:00
Tavaly megjártuk a Balatont, Nemesnádudvart, versenyeztünk kicsit a KOI2-es tavon, nagy örömünkre mindenhol szép eredményekkel zártunk. Viszont nagyon szerettünk volna már egy igazi, klasszikus, kemény és kihívásokkal teli pályára is eljutni. Január óta tervezett pölöskei túránk igazi meglepetéseket rejtett magában.

Zord időben a csodás Balatonon

Terbe István 2015-07-08 06:00:00
Egy ötnapos balatoni történet hosszabb leírását kínálom az olvasóknak: úgy gondoltam, elkezdem leírni a szervezéstől fogva a sztorit, mert aki készült már egy komoly balatoni túrára, az tisztában van vele, hogy ez nagyon nem egy könnyű feladat. Fontos, hogy az ilyen pecák során meghatározzuk, mi a cél, mit szeretnénk elérni. Mi most úgy vágtunk neki a túrának, hogy legalább egy-egy 10 kiló feletti bajszost szeretnénk fogni. Ez egy olyan cél, ami nekünk reális. Kiemelném, hogy korábban még azt sem tudtuk, hogy számunkra mi lehet reális és olyan célokat állítottunk fel, amik messze nem voltak elérhetőek számunkra, inkább csak álmodoztunk. Hogy az álmaink valóra is váljanak, lépcsőzetesen kell fejleszteni magunkat, tudásunkat, felszerelésünket. Ezek olyan dolgok, amik elengedhetetlenek a bojlis célok elérése érdekében.

Bojlis versengés Nyékládházán, a KOI2-es tavon

Terbe István 2015-06-23 07:00:00
Karcsi barátommal lassan 15 éve horgászunk együtt és mindkettőnknek egy tíz kiló feletti RSD-ben fogott ponty adta meg a lökést, hogy elinduljunk a bojlizás irányába. 1,5 éve bojlizunk aktívan és próbáljuk elsajátítani a szükséges tudást és módszereket. Kiállításokra jártunk és szívtuk magunkba a fontosabbnál fontosabb információkat. Lényegében az egész telet azzal töltöttük, hogy a lehető leggyorsabban a lehető legtöbb tudást szedjük fel magunkra, és célunk az volt, hogy az idei évben pár komoly túrán szép eredményeket érjünk el. Így szerepel a terveink között a Balaton és Pölöske is, de kezdetnek úgy gondoltuk, hogy az első komolyabb túra egy kis versenyzés legyen, amire tökéletesen alkalmasnak tűnt az I. AHK 72 órás kupa a KOI2 tavon, Nyékládházán.
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!