Alias : coyote1
Születési dátum : 1978-12-02
Lakhely : Budapest
Kedvenc horgászmódszerei : bojlizás
Kedvenc vízterületei : Mindig új vizeket kipróbálni és azokból nagy pontyot fogni...
Legnagyobb halai : tükörponty 23.50 kg, tőponty 23.10 kg, amur 15 kg, csuka 8 kg, süllő 5kg
Mióta horgászik : 1986 óta

Szerző írásai

Videóval

Nagyréde - A nyugalom szigete

Knitli Sándor 2013-08-02 07:00:00
Ebben a rohanó világban a horgász próbál kiszakadni a hétköznapokból és természetes környezetbe, a vízpartra vágyik. Manapság azt is mérlegelni kell, hogy milyen mesze van a kiválasztott víz, illetve milyen feltételek várják az odalátogató horgászokat. Mindig is szerettem új vizeket kipróbálni, így a választásom a Gyöngyös melletti öreg víztározóra esett, ami a Budapesthez közel található, és ahol minden feltétel adott, hogy három háborítatlan napot eltölthessünk a horgászatnak hódolva.
Videóval

Távdobás Autentik Sniperrel

Knitli Sándor 2013-06-30 07:00:00
Új csalikkal, új kihívásokkal és titokzatos reményekkel vágtam neki ennek az évnek. Mivel egy teljesen új világ nyílt meg előttem a csalik világában, úgy döntöttem, hogy néha változtatok a horgászmódszeremen is és visszatérek egy-egy rövid alkalomra a dobálós bojlizáshoz is! Hogy miért teszem ezt és milyen eredményekhez vezet a változás? Mindjárt megtudjátok.

Red Army - amikor egy amur álom valóra válik

Knitli Sándor 2012-09-19 07:00:00
Mindig is csodálva néztem, mikor egy horgász kezében egy hatalmas torpedó van, ami vagy véletlenül esett be pontyozás közben, vagy tudatos, célzott horgászat eredményként került partra. Mindig is az volt az egyik titkon dédelgetett álmom, hogy a nagy pontyok mellett egyszer nekem is megadatik, hogy egy méter feletti ezüstnyilat tarthassak a kezemben.

Háziréti meglepetések

Knitli Sándor 2012-09-06 07:00:00
Manapság már majdnem feledésbe merülő, régen országos hírű Háziréti-víztározóra látogattam el egy négynapos horgászatra. Nem akartam elhinni, hogy e gyönyörű helyen fekvő vadregényes vízben már nem laknak öreg, ravasz halak, amikért még érdemes kimenni a tóra. Olyan halakkal akadtunk össze, melyekkel minden horgász szívesen lencse elé állna egy kép erejéig.

Rekordlistás koi ponty Zalacsányból

Knitli Sándor 2012-06-14 07:00:00
A horgászatban az a szép, hogy bármikor bármi történhet velünk, amíg a horog vízben van. Lehet, hogy az első egy-két órában, de lehet, hogy az utolsó percekben fogjuk ki azt a halat, amit nem fogunk elfelejteni, amíg élünk. Hiába fogunk nagyobbnál nagyobb halakat, nem biztos, hogy pont a legnagyobb a legszebb hal az elejtője szemében. Így történt ez az első többnapos túrámon is, amin sikerült horogra kerítenem egy hatalmas „aranyhalat”.

Tavaszi első kapitális halak

Knitli Sándor 2012-04-19 07:00:00
A hosszú téli napokon a horgász alig várja, hogy végre kiolvadjanak a tavak, és ha csak pár órára is, de vízparton lehessen. Az első ilyen - még fagyos - reggeleken igen nehéz jónak ígérkező helyet és megfelelő csalit választani, hogy a még óvatosan táplálkozó és igen keveset mozgó nagy halakat el tudjuk csípni egy fotó erejéig.

Bányatavi bojlizás

Knitli Sándor 2012-03-17 07:00:00
Mindenki találkozott már olyan helyzettel, mikor sejtette, hogy ott vannak pikkelyes barátaink, de valamiért nem hajlandóak felvenni a csalinkat. Ezen esetek megoldása általában a kezünkben van: változtatni, változtatni addig, amíg nem lesz kapás! Ilyenkor minden ötletet bevetünk és az elsőre túl merésznek tűnő csalizási formákkal is próbálkozunk, amelyek normál helyzetben eszünkbe sem jutnak. Lehet, hogy nem fogunk így kapitális halakat, de a kisebb pontyok is ugyanolyan örömet okoznak. Lássuk, hogyan sikerült tavaly nyáron áthidalni ezt az akadályt és becserkészni a pontyokat!

A bentai tórekord története

Knitli Sándor 2012-02-14 07:00:00
Mikor eljön az ősz, sokan már csak legyintenek, hogy minek menjünk ki horgászni, úgyis hideg van és nem fog enni a hal… A bojlis horgásznak az átlagnál több felszerelése van és sokaknak nincsen kedvük pár óráért végigcsinálni a ki- és bepakolási tortúrát. Ellenben sosem tudhatjuk, hogy mi fog velünk történni és nem is sejthetjük, hogy a rövid, 6-8 órás horgászat alatt kimagasló eredményt érhetünk el, sőt tórekordot foghatunk és egy emlékezetes horgászatot élhetünk át!

Merenyei 20 kilósok

Knitli Sándor 2012-01-14 07:00:00
Mindenki úgy indul el horgászni, hogy nem is sejti, mi is vár rá a vízparton, hiába hiszi azt, hogy nagyon kevés ideje van a kapitális halak kifogására. De milyen is az, amikor minden „összejön”, amikor két darab 20+-os halat sikerül fogni és 7 db hal van 15 kg felett? Lássuk, mi is történt!

Második találkozás a „Zalacsányi Óriással”

Knitli Sándor 2012-01-04 07:00:00
Minden bojlis horgász pályafutásának csúcspontjai a kapitális halak kifogása. Van, hogy éveket kell várni egy ilyen halra, de van, hogy rövidebb idő alatt sikerül szákba terelni egy szebb példányt. De ki gondolná, hogy egy egyéni rekordhalat három hónappal később sikerül kifogni megint ugyanabból a tóból, ugyanazon a helyszínen és a kapások időpontja között mindössze 5 perc van?
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!