Alias : Mike51
Kedvenc horgászmódszerei : Feeder botos horgászat
Kedvenc vízterületei : Abdai kavicsbánya
Legnagyobb halai : ponty 14,8 kg, 6,5 kg,
Mióta horgászik : 1994-óta -ben kezdtem el a szomszédommal horgászni kisebb kihagyásokkal. Aktívan ismét 3 éve kezdtem el.

Szerző írásai

„Egyéjszakás” kaland…

Nagy Miklós Zsolt 2012-04-12 07:00:00
Pár horgásztársammal - név szerint Karcsival, Atyussal, Ricsivel - összebeszéltünk, hogy ki kellene menni egy éjszakai horgászatra a hétvégén. Választásunk ismételten egyesületi vizünkre, az abdai kavicsbányára esett. Mindegyikünknek fix helye van, amit már jó ideje szorgalmasan etetgetünk, ki a maga által összeállított etetőanyaggal, ki bojlival, különböző magvakkal. A fényképezőm mindig nálam van (de e napon különösen ügyeltem, hogy nálam legyen, mert olyan érzésem volt, hogy jó halakat fogunk fárasztani), sőt már szinte alapfelszerelés a horgászcuccaim között, így sikerült szép halakat megörökítenem vele, amiket hamarosan be is mutatok Nektek!

Az abdai tó harcosa

Nagy Miklós Zsolt 2011-07-06 07:00:00
Tavasszal rendeztük meg egyesületünk versenyét az abdai tavunkon. Reggel 6 órakor érkeztünk, feliratkoztunk, kijelöltük a horgászhelyeket és lassan nekiláttunk a sorsolásnak. A helyek kijelölésében én is részt vettem. Ahogy tűztük ki a helyeket, meg is jegyeztem az egyik vezetőségi tagnak, hogy a 3-as állás nagyon akadós, nem szívesen ülnék ide, vagy aki ide ül, az felkötheti a horgait, ha nem akar beszakadni! Sejthetitek, melyik állást húztam ki… Elsőnek húzhattam, a szám a 3. horgászhely volt, a bokros-akadós placc! Nyeltem egy nagyot, morogtam egy picit a bajszom alatt és indultam a helyem elfoglalására.

Áprilisi pontyeső!

Nagy Miklós Zsolt 2011-05-12 16:00:00
2 éve ismerkedtem meg a feederbotos horgászattal és ennek köszönhetően a Haldorádó termékekkel. Sajnos tavaly nem volt lehetőségem kipróbálni ezeket a termékeket, de a tél beálltával szorgalmasan nekiláttam a csalik beszerzésének. Elég szép mennyiségre sikerült szert tennem. Elhatároztam, hogy az idei első horgászaton, ahogy nálunk feloldják a tilalmat, bevetem ezeket a „csodacsalikat”. Szeretek ismeretlen csalikat tesztelni és erre végre lehetőségem is nyílt! Hogy mindez milyen eredménnyel zárult? Az írásból kiderül!
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!