Alias : baka74
E-mail : [e-mail]
Születési dátum : 1974-09-22
Lakhely : Matty
Kedvenc horgászmódszerei : bojlizás, feeder, match ...
Kedvenc vízterületei : Háromfa, Hótedra tó
Legnagyobb halai : ponty 16,80 kg,
Mióta horgászik : 1983 óta

Szerző írásai

Néha megéri váltani

Balogh Lajos 2016-03-05 06:00:00
Az első emberes hónap vége felé járunk, az október közepére tervezett 1 hetes horgásztúrámig még közel 3 hét van, az nagyon hosszú idő. Több mint egy hónapja nem volt horgászbot a kezemben, „Pontyot kell fognom azonnal”!

Jókor jó helyen

Balogh Lajos 2015-09-13 06:00:00
Egy közös horgászatot terveztem a családdal a Puszta-tóra, de az időjárás áthúzta a számításunkat. Egész éjjel esett az eső, reggel ébredéskor még mindig. A család otthon maradt, én pedig elindultam, hátha bejön valami. Előző nap lementünk körülnézni és érdeklődni, mik a fejlemények a tó partján. A tó tele volt nyüzsgő emberekkel. A másnapi horgászatot a tó túloldalára terveztem, mivel ott nem horgászott senki, és elég messze van, hogy a túloldalról átdobáljanak. A beszélgetések során kiderült, hogy a kisebb, úgy 1-2 kg közötti pontyok szépen esznek egész nap, elvétve napközben egy-két nagyobb is beesik, de a nagyobb halak este indulnak be. Büdös és halas ízekre jönnek.

Puszta tavi feederezés

Balogh Lajos 2015-03-12 07:00:00
Nagyon fiatalon fertőzött meg egy olyan mély szenvedély, mely remélem, soha nem múlik el: a horgászat, a természet és a hal szeretete és védelme. A mai rohanó világban egyre ritkábban tudom horgászattal tölteni a szabadidőmet, ezért előre megtervezem azt a kis időmet, amit vízparton töltök. Így esett a választásom a lakhelyemtől 15 km-re található Puszta-tóra. Sok infót gyűjtöttem ismerősöktől, barátoktól, akik szép pontyokról, gondozott környezetről meséltek. Előzetes egyeztetés során sikerült helyet kapnom erre a számomra még ismeretlen vízterületre. A feederezés nálam csak Haldorádó alapanyagokra épül már jó ideje, ezért az etetési és csalizási stratégiámat is erre építettem.

Kihívások a tározón

Balogh Lajos 2013-08-14 07:00:00
Hosszas tervezés és beszélgetés után úgy döntöttünk, hogy az év végi utolsó közös horgásztúránkat nem a „Tökleveles Dzsungelben” hanem a hozzánk még közelebb eső, „Baranya Gyöngyszeme” becenevű vízre tervezzük. Ott közösen még nem horgásztunk, de tudtuk, hogy nagy kihívások elé nézünk a vízterület nagysága miatt. Irány Merenye!

Feederrel Majson

Balogh Lajos 2012-04-13 07:00:00
Először egy baráti beszélgetés alkalmával hallottam későbbi horgászatom helyszínéről, de akkor hamar elhessegettem magamtól még a gondolatát is, mert nem vagyok híve az „ássunk egy gödröt, és rakjuk tele nagy pontyokkal mindenhonnan, majd jöhetnek a sporik és foghatják a nagy pontyokat számolatlanul” hozzáállásnak. Nem, köszönöm én maradok a természetes vadvizeknél… Aztán nyár elején ismét szóba került egy beszélgetés alkalmával, és bizonygatták nekem, hogy ez nem olyan víz… IGAZ, hogy telerakták nagy pontyokkal, de a környezet és a körülötte lévő természet vadsága háborítatlan maradt. Ezzel már beültették a bogarat a fülembe - egy utat megér, körülnézek.

Örömpeca pontyokkal

Balogh Lajos 2011-12-22 07:00:00
Július végét írtunk, a nyári kánikulát felváltotta egy esős hidegfront. A rohanó munka és egyéb elfoglaltságok közepette akadt egy nap, amit pecával tölthetek. Folyamatos időjárásnézés a neten, de nem sok jót ígérnek: esőt, esőt. A hét második felében a „jósok” egy napot jónak mondanak. Az lesz az én napom! Ezt az egy örömteli napot, amikor végre kimehetek a szabadba és kedvenc hobbimnak hódolhatok, a Kovácshidai BCM HE tavainak partján szeretném eltölteni. E vízterületek már az első találkozáskor lenyűgöztek. Az a rend és a tisztaság, ami a vízparton fogadja a látogatót, példaértékű. A halőrök és a többi horgász példás viselkedését nagyon sok egyesület megirigyelhetné.

Feederrel az éjszakában

Balogh Lajos 2011-12-13 07:00:00
Több eredményes nappali horgászat után úgy döntöttem, hogy megpróbálom éjszaka feederrel, hátha… Meghorgászott vízterületnek a BCM HE Szödönyi-horgásztavát választottam. Itt az éjszakai horgászat nem tagként számomra csak úgy megengedett, ha egy egyesületi taggal megyek le horgászni, aki felelősséget vállal értem. Köszönet érte Gábornak és Zsöminek, akik elkísértek egy éjszakai horgászatra feederrel.

Nagy Ponty a kánikulában

Balogh Lajos 2011-08-24 07:00:00
Többhetes eredménytelen horgászat után, úgy döntöttem, hogy egy általam még nem horgászott vízen próbálok szerencsét. A választásom a Baranya megyében található Kovácshidai B.C.M tóra esett. A vízterület intenzíven telepített, ahová nemrégen jelölt nagy pontyokat telepítettek. Célom az volt, hogy feederrel nagy pontyot fogjak, ennek érdekében mindent elkövettem.
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!