Alias : f31
E-mail : [e-mail]
Születési dátum : 1995-08-21
Lakhely : Kemecse
Kedvenc horgászmódszerei : feeder, match, spicc, picker
Kedvenc vízterületei : Verba tanya, Bőve-tó
Legnagyobb halai : ponty 5 kg, süllő 1,2 kg, amur 4,5kg, ezüstkárász 1,1 kg, compó 1kg
Mióta horgászik : 1999 óta

Szerző írásai

Nosztalgia egy év távlatában, a 2013-as szezon indulása előtt

Lábas Norbert 2013-02-17 07:00:00
Lassan itt a tavasz, a tavakat borító jégpáncél sem tart már soká, Tél Tábornok csapatai vesztésre állnak. Mindjárt itt a várva várt első horgászat, de előtte tekintsünk vissza az elmúlt 2012-es esztendőre, hogy tudjuk, mi az, amit fölül szeretnék múlni vagy épp újra át szeretnénk élni. Így tettem hát én is, és bizony volt mit felidézni, mert 2012 nem egy átlagos év volt számomra.

Huszadikai nyárzáró emlékek…

Lábas Norbert 2012-08-20 07:00:00
Mint mindig, most is nagy izgalom előzte meg a pecát. Este már be is rendeztük a cuccokat a kocsi hátuljába, arra vártak, hogy „induljon a mandula”. Most is próbáltunk lehetőleg korán elindulni, tudván, hogy a tó kicsi, nehogy meglepetésként érjen, hogy nem tudunk leülni horgászni. A tervek szerint nyitásra kint voltunk, de csupán 4 kocsival találtuk magunkat szembe...

Nincs annál jobb, mint amikor nyúlik a gumi!

Lábas Norbert 2012-07-12 07:00:00
A horgászat rögös útján sok mindenre magától is rájön az ember, ahogy tapasztal. Így van ez, ha dönteni kell, hogy melyik vízen vagy épp melyik módszerrel horgásszon az emberfia. Tény, hogy ha pontyról van szó, a finomszerelékes módszerek közül a feeder a legtöbb esetben felülmúlhatatlan. No de mi van akkor, ha én arra vágyom, hogy a nyúló gumi és a petrencés rúd legyen az eszközöm a pontyokkal vívott harcban?

Innovatív ízek a Haldorádó csalik között - Chilis Fahéj és Mentholos Ánizs

Lábas Norbert 2012-03-29 07:00:00
Napjainkban a modern technikák, a kifinomult eljárások hihetetlen méretékben segítik egyre érdekesebb és fogósabb aromák, ízek, illatok horgászatban való használatát. Emlékezzünk csak vissza, régen még szinte egyedül az epres volt az elfogadott aroma-íz, amit használtunk a natúr kukoricás, esetleg vaníliás ízek mellett. Ma már ezek klasszikusnak és kicsit retrónak tűnnek. A Haldorádó termékei közé idén került fel két régi-új ismerős ízesítés, kis turbóval. Róluk szándékozom most a „száraz” oldalról kis információt szolgáltatni.

Egy év a Haldorádó bűvöletében -avagy amit kaptam a 2011-es szezontól

Lábas Norbert 2012-01-19 07:00:00
Nem ritka, hogy összefoglalom egy évem emlékezetes eseményeit, pláne a horgászattal kapcsolatosakat. Valami oknál fogva minden évem más és más, sosincs arra példa, hogy egy év hasonlítson a másikra. Ehhez azért igyekszem én is hozzátenni, próbálok tenni azért, hogy ne essek egyhangúságba. Próbálok új termékeket, módszereket, stílusokat a táramba venni, és megtanulni a lehető legtöbb technikát, fortélyt, ügyességet. Nagyon sok Haldorádó termék fordult meg a kezeim között, ezeket is próbálgattam, tesztelgettem az év szinte összes horgászatán. E horgászatokból válogattam ki néhány emlékezetes momentumot, majd vetettem virtuálisan papírra.

Harc az elemekkel, avagy lapos-támadás a kikötőben

Lábas Norbert 2012-01-13 07:00:00
Régóta szerettem volna már egy olyan igazi hamisítatlan vízközti matchbotos keszegezést. Sajnos ez tavasszal a tanulmányaim miatt nem volt „elérhető”, de megfogadtam, amint szünet lesz, keresek egy vizet és szétcsapok a keszegbanda között :-) Vágyaim közt szerepelt egy pörgős peca, ugyanis az elmúlt években legtöbbször match- és feederbottal a nagy halakat üldöztem, ezért kevés időm volt a keszeghorgászat gyakorlására, de lám, ennek is eljött az ideje.

Horgászat rekkenő hőségben

Lábas Norbert 2011-08-08 07:00:00
Sajnos idei horgászataimon kijutott a rosszból. Az időjárás valahogyan nem akart a kegyeibe fogadni, nem akarta, hogy egyszer igazán jól érezzem magam. Volt fagyponthoz közeli, volt viharosan szeles, volt szakadó esős idő, és volt nap, amikor ezek valamelyik együttese próbált belerondítani a horgászatomba. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy én igazán azt élvezem, ha nem kabátban kell a parton ülni, ezért amikor az időjárás-jelentésben azt hallottam, hogy „A csúcsértékek elérhetik 35 fokos maximumot is!”, na, akkor tudtam, hogy nekem ezeken a napokon ki kell mennem horgászni!

Az édes mézes élet!

Lábas Norbert 2011-06-30 07:00:00
Lassan, de biztosan utat tör magának a jó idő, folyamatosan melegszenek a nappalok. Gyönyörű színekben pompázik már a természet, kipattanó rügyek, zöldellő gyep és a zsenge ifjú nádszálak üdítik a horgász lelkét. A várva várt tavasz, a jó idő már javában tombol. Észre sem vesszük, de lassan belepottyanunk majd a nyári kánikulák idejébe. Ugyan előfordul még, hogy harmatgyenge fagyok meglepik a tájat, de itt a jó idő. Mivel ez még csak egy beindulásra ösztönzi - saját lelkünk mellett - halainkat, nem árt odafigyelni, hogy mivel édesgetjük őket a horog közelébe. Ilyenkor nekem is fejtörést okoz, hogy ugyan mi kerüljön a vízbe, na és mennyi? Ha már előző írásomban az újdonságokról volt szó, akkor szeretném folytatni a sort és egy újabb meghatározó újdonságot bemutatva elmesélni egy szép, igazi tavaszi nap történetét.

Betyárosan betokosodtam!

Lábas Norbert 2011-04-05 07:00:00
Böngészve az internetet csak úgy isszuk az információt, agyban is felkészülünk a következő szezon kezdetére. Ennek szerves részét képezi a megfelelő csalogatóanyagok kiválasztása. Rengeteg új termék került 2011 elején a piacra, és mivel én személy szerint vevő vagyok az újdonságokra, nem sokat tétováztam és beszereztem a legtetszetősebbeket. Bizony, Haldorádós viszonylatban újdonságoknak nem voltunk hiányában. Ezek kézbe kerülve csak úgy suttogták: „Vigyél ki a vízpartra, próbálj ki és fogj velem rengeteg halat!” Hát, engedtem a csábításnak…

Folyékony csodaszerek és társaik

Lábas Norbert 2009-10-22 07:00:00
Mióta megjelentek a Haldorádó termékek, azóta szinte mindig volt és van is nálam valamelyik e hasznos és fogós halcsalogatóból. Most szeretném veletek megosztani tapasztalataimat, élményeimet ezekkel a csalikkal kapcsolatban! A cikkben arról a horgászatról számolok be, aminek során a Haldorádó aromacsalád Nagy Amur nevezetű tagját teszteltem. Tartsatok velem, megtudhatjátok mit tapasztaltam!
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!