Alias : Makimaki
Név : Szekér Gábor
E-mail : [e-mail]
Születési dátum : 1984-03-25.
Lakhely : Budapest
Kedvenc horgászmódszerei : feeder
Kedvenc vízterületei : Benta horgászpark
Legnagyobb halai : ponty 13,5 kg
Mióta horgászik : 1990 óta

Szerző írásai

IV. Harrer Pál Horgászverseny

Szekér Gábor 2016-06-12 06:00:00
Csodálatos idő, rengeteg hal, jó társaság és hatalmas izgalmak jellemezték a Harrer Pál Horgászversenyt. Az óbudai iskola diákjai idén negyedik alkalommal küzdöttek meg egymással a Keve Horgászpark vízpartján, május 8-án.

III. Harrer Pál Horgászverseny

Szekér Gábor 2015-05-29 07:00:00
Az Óbudai Harrer Pál Általános Iskola diákjai már harmadik alkalommal mérhették össze horgásztudásukat május 17-én a Keve Horgászparkban. A gyerekek idén is szülőkkel, nagyszülőkkel, rokonokkal érkeztek, így egy nagyon jó hangulatú vasárnapot tölthettek el a természetben.

A csodálatos Vadkan-tó

Szekér Gábor 2015-05-01 07:00:00
Tavaly szeptemberben volt szerencsém eltölteni 48 órát e gyönyörű cserhátsurányi víz partján. Rengeteg hal, nyugalom, zavartalan természetes környezet jellemzi a tájat. Amennyiben szép pontyokról, fantasztikus élményekről vagy akár ízletes ételekről szeretnétek olvasni, tartsatok velem!

II. Harrer Pál Horgászverseny - csak gyermekeknek!

Szekér Gábor 2014-07-13 07:00:00
Tavaly május 25-én került sor az I. Harrer Pál horgászverseny megrendezésére, és mivel egyre bővült az újabb érdeklődők száma, természetesen 2014-ben sem maradhatott el a gyerkőcők versenye. Idén a Keve Horgászpark adott otthont a horgászat résztvevőinek. Tizenöt lelkes diák nevezett a versenyre, akik izgatottan készültek és nap mint nap érdeklődtek a részletekről.

Az utolsó bentai horgászat

Szekér Gábor 2014-07-12 07:00:00
Sajnálattal hallottam a hírt, hogy a Benta Horgászpark véglegesen bezárta kapuit. Úgy gondoltam, írok még egy beszámolót az utolsó túrámról, hiszen olyan sok élménnyel lettem itt gazdagabb. 48 órát töltöttünk el a 7-es tó partján, 2013 júliusában. Természetesen a nagyobb testű halak ismét gyakori vendégeink voltak…

Horgászverseny gyermekeknek

Szekér Gábor 2013-06-28 07:00:00
2012 decemberében elhatároztam, hogy rendezek egy horgászversenyt az iskolánkban tanuló diákjaink számára. Némi információgyűjtés után kiderült, hogy sok gyermek rajong a pecázásért, így megvalósíthatóvá vált egy verseny rendezése, amelynek természetesen kedvenc horgászhelyem, a Benta Horgászpark adott otthont 2013. május 25-én.

A nyugalom szigete

Szekér Gábor 2013-03-25 07:00:00
Nem túl régen Nagycsepely közelében, a nagyinál pihent a család, és természetesen a horgászfelszerelés sem maradt otthon. Tudtam, hogy „komolyabb” pecára kell felkészülni, hiszen a tóban termetes bajszosok is élnek. Ebben az írásban egy olyan tavat fogok bemutatni, amely nem más, mint a nyugalom szigete. Ha nem fog semmit a horgász, itt akkor is megnyugszik, feltöltődik. Bár szinte kizárt, hogy kapás nélkül ússza meg, sőt inkább arra kell felkészülni, hogy nem hétköznapi, erőtől duzzadó pontyokkal kell megküzdeni.

Feederezés az amurok és a nagy pontyok hazájában

Szekér Gábor 2013-01-10 07:00:00
Június kellős közepén, egy gyönyörű napos reggelen elindultam egyik kedvenc tavamra - Százhalombattára, a Benta Horgászparkba. Közvetlen nádas melletti horgászhelyet választottam, ahol szépen mozogtak a halak. Bevetettem feederbotom szerelékét és vártam a „nagyokra”. Szerencsémre meg is érkeztek.

A csodás halak éve: 2011

Szekér Gábor 2011-12-30 07:00:00
Úgy emlékszem, kb. négyéves lehettem, mikor először pecáztam. Természetesen azóta folyamatosan hódolok szenvedélyemnek. Nem kellett sok évnek eltelnie ahhoz, hogy rájöjjek, egyértelműen a pontyhorgászat jelent számomra örömöt. 2011 sok új és hihetetlen élményt hozott számomra. Hogy mit értek hihetetlen élmények alatt? Tartsatok velem!

Füstölős kapások a Benta horgászparkban

Szekér Gábor 2011-09-03 07:00:00
Barátommal és horgásztársammal, László Szilárddal elhatároztuk, hogy meglátogatjuk a Benta horgászpark 7-es, nagyhalas tavát. Arról tudtunk, hogy hatalmas halak vannak benne, de hogy azon a napon milyen étvágyuk lesz, az még kérdés volt. Az idő kiváló volt, remek csalikkal rendelkeztünk, minden adott volt egy tökéletes horgászathoz. Hogy sikerült-e? Az írásból kiderül…
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!