Alias : burszkiz
Legnagyobb halai : ponty 24.40 kg, amur 17.63 kg, tengeri csiga 0.0001 g
Mióta horgászik : 2001 óta

Szerző írásai

Új Haldorádó jigfejek érkeztek!

Burszki Zoárd 2024-02-14 06:00:00
Hazánkban egyre népszerűbb a ragadozóhalas horgászat, azon belül is a pergető módszer. Joggal mondhatjuk, hogy e technikán belül is szerteágazó a módszerek tárháza, de valószínűleg a legelterjedtebb és egyik legnépszerűbb a plasztik csalival (gumihal, twister, különböző kreatúrák stb.) való horgászat.
Videóval

Egy túrán: ponty 30+ kg, tokhal 60+ kg!!!

Burszki Zoárd 2024-01-13 06:00:00
Nem is gondolnánk, hogy lakóhelyünktől pár kilométerre milyen kincseket találhat az ember. Csupán a véletlen műve volt, hogy rátaláltunk a Megafish Horgásztavakra, és a világháló révén több olyan fogásról szereztünk tudomást, illetve láttunk olyan képeket, amelyek nem csak kis hazánkban, de Európa-szerte egyedülállónak mondhatók. Így nem volt kérdés, hogy szeretnénk mi is eltölteni pár napot ezen a horgásztavon.
Videóval

Bemutatjuk a BOATMAN etetőhajókat

Burszki Zoárd 2023-11-29 06:00:00
Ha eddig gondolkodtál egy etetőhajó vásárlásán, ne habozz, most segítünk választani! Vásárlóink körében nagy népszerűségnek örvendenek a Boatman etetőhajók. Számos kérdést és megkeresést kaptunk és kapunk a mai napig ezekkel kapcsolatban, ezért úgy döntöttünk, hogy ezeket egy írásban, illetve kisfilmben részletesen bemutatjuk, illetve néhány hasznos gondolatot is megosztunk róluk. Neked, Kedves Vásárlónk, már csak a megfelelőt kell kiválasztani és élvezni a halfogás örömét!

A munka mindig kifizetődik

Burszki Zoárd 2023-09-11 06:00:00
Úgy gondolom, hogy bármelyik horgásztársam szívét megdobogtatja egy-egy kapitális méretű hal megfogása, legyen szó békés vagy akár ragadozó halról…

A nap ereje

Burszki Zoárd 2023-07-04 06:00:00
Bizonyára a legtöbb horgász olyan horgászhelyet keres magának, ahol ki tud szakadni a hétköznapi körforgásból, és ahol nincs más nehezítő körülmény, mint a természet adta naturális közeg. A mai modern kor velejárói az elektronikai eszközeink, amelyek áramellátása igencsak nagy fejtörést okozhat a legtöbb horgásznak egy hosszabb túra során.

Kihozva a maximumot

Burszki Zoárd 2021-10-22 06:00:00
A képzeletbeli horgász „bakancslistámon” az első helyen szerepel az, hogy minél több hazánkban található horgásztavat meglátogathassak és egy eredményes horgászat után élményekkel telve térhessek haza. Megalapozottan mondhatom, hogy ezzel nem vagyok egyedül. Számos olyan tó van Magyarországon, amely méltán híres a halállományáról vagy éppen páratlan szépségű környezetéről. Idén a Devecser mellett található Széki-tóra szerettem volna eljutni. Ennek az elhatározásomnak végül augusztus végén sikerült eleget tennem. Azzal a céllal indultam el, hogy szerettem volna egy igazi sok halas horgászatot – végül a tó mindvégig partner volt abban, hogy e célomat elérjem.
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!