A kora tavaszi gyönyörű időjárást igazán kár lett volna otthon tölteni, így egy hozzám közel eső, de számomra még ismeretlen vízterületre látogattam el. Ezúttal a Dunakeszi Kavicsbányatavon horgásztam. Sokat hallottam már erről a vízről, sőt idén még egy method országos bajnokság fordulónak is otthont ad, így itt volt az ideje, hogy meglátogassam ezt a tavat. Az ismerkedés a vízzel és a halakkal nem volt zökkenőmentes, de panaszkodni nincs okom. A következő sorokban egyszerű, de nagyszerű kora tavaszi praktikákat szeretnék megosztani veletek.
Az elmúlt néhány évet a nagyhalas horgászatoknak szenteltem, ennek ellenére mindig felüdülésként éltem meg egy-egy finomszerelékes pecát. Elterveztem, hogy az idén belevágok a harcsázásba, ezért még inkább indokolt a téma a megfelelő csalihalak beszerzése tekintetében.
A téli időszak egyik „slágerhala” a tokhal. Pontyozás közben jó néhányszor fogtam már különböző méretű és fajú tokhalakat, de célzottan még soha nem horgásztam ezekre a különleges és méltán közkedvelt halakra. Az idei enyhe tél kiváló alkalmat teremtett, hogy mindezt pótoljam. Egy számomra teljesen új és ismeretlen vízterületre látogattam el annak reményében, hogy újabb célkitűzésemet sikeresen megvalósítsam.
Íme a legnagyobb méretű nyeletőfékes orsó, amely a távdobás királya. Ha önnek nagy távolságra, akár 350-500 méterre bevontatva kell a horgát felkínálnia, a hagyományos orsók számításba sem jöhetnek, hiszen zsinórtároló kapacitásuk: 200-300 méternél véget ér. Erre a férfias, masszív, stabil orsóra akár 480 méter 0,30-as vagy 360 m 0,35-ös damilt csévélhet. Ezt csak a legnagyobbak tudják! Az orsó verhetetlen a távdobásokban is. Hihetetlen átmérőjű, nyújtott távdobó dobjáról, - melynek peremén titánium bevonat található -, szinte ellenállás nélkül pereg le a zsinór. Egy remek bottal párosítva, nem lehet akadály az álomhatár (120- 150 m feletti távolságok) elérése sem! Az orsó normál fékerejét (elsőfék), a dob elején található tekerőgombbal tudja rendkívül precízen, nagyon tág határok között beállítani. Az orsó hátsó részén található tekerőgombbal, a nyeletőfékerőt tudja szabályozni. Az orsó szabadonfutó rendszerét (ez a nyeletőfék), a nagyméretű billenőkar lehúzásával tudja aktivizálni. Ekkor az orsó dobjáról, ellenállás nélkül húzhatja le a zsinórt a hal. Mielőtt bevágna, ne feledkezzen meg erről, és a hajtókar megtekerésével váltson vissza az eredeti fékerőre, majd ezután akasszon... és kezdődhet a fárasztás! Az orsó 4 és 6 csapágyas változatban kerül forgalomba. Kettőt egymástól színük alapján lehet első rátekintésre megkülönböztetni. A 4 csapágyas acélkék, míg a 6 csapágyas változat sötétzöld színben készül.
Kosárban 0
A kedvezmény csak magyarországi szállítási cím esetén vehető igénybe. A kedvezmény mértéke futárszolgálatonként eltérő.
Íme a legnagyobb méretű nyeletőfékes orsó, amely a távdobás királya. Ha önnek nagy távolságra, akár 350-500 méterre bevontatva kell a horgát felkínálnia, a hagyományos orsók számításba sem jöhetnek, hiszen zsinórtároló kapacitásuk: 200-300 méternél véget ér. Erre a férfias, masszív, stabil orsóra akár 480 méter 0,30-as vagy 360 m 0,35-ös damilt csévélhet. Ezt csak a legnagyobbak tudják! Az orsó verhetetlen a távdobásokban is. Hihetetlen átmérőjű, nyújtott távdobó dobjáról, - melynek peremén titánium bevonat található -, szinte ellenállás nélkül pereg le a zsinór. Egy remek bottal párosítva, nem lehet akadály az álomhatár (120- 150 m feletti távolságok) elérése sem! Az orsó normál fékerejét (elsőfék), a dob elején található tekerőgombbal tudja rendkívül precízen, nagyon tág határok között beállítani. Az orsó hátsó részén található tekerőgombbal, a nyeletőfékerőt tudja szabályozni. Az orsó szabadonfutó rendszerét (ez a nyeletőfék), a nagyméretű billenőkar lehúzásával tudja aktivizálni. Ekkor az orsó dobjáról, ellenállás nélkül húzhatja le a zsinórt a hal. Mielőtt bevágna, ne feledkezzen meg erről, és a hajtókar megtekerésével váltson vissza az eredeti fékerőre, majd ezután akasszon... és kezdődhet a fárasztás! Az orsó 4 és 6 csapágyas változatban kerül forgalomba. Kettőt egymástól színük alapján lehet első rátekintésre megkülönböztetni. A 4 csapágyas acélkék, míg a 6 csapágyas változat sötétzöld színben készül.
10másodperc múlva átirányítunk a fizetési felületre.