20.000.000 megtekintés felett!

Húszmillió… húúúúszmillió, nagyon furcsa kimondani. Pláne igaz ez akkor, ha hozzátesszük, ez a szám a Haldorádó Horgászportál YouTube csatornájának nézettsége! Nem elírás! HÚSZMILLIÓ FELETT!!! Köszönjük!

Egy kis történeti áttekintés…
2012. december 6-án indította el a Haldorádó Horgászportál a világ legmeghatározóbb videó-megosztó oldalán a saját csatornáját, és máris kiemelkedő számok igazolták, mennyire megkedvelték azt az oldalunkat látogatók.
Az első nagy számot 2013. április 8-án rögzíthettük, amikor – mindössze 4 hónappal az indulás után – elértük az 500.000 megtekintést. Ha ezt az ütemet tartottuk volna, akkor 1 év alatt másfél milliót érünk el, tehát 5 és fél év alatt mára elértük volna a 8.000.000 megtekintést. No de azért mi dobtunk erre pár lapáttal és már 2016. június 6-án átléptük a bűvös 10.000.000-s számot. Tehát 3 és fél év alatt elértük a 10.000.000-t! Ha ez a tempó nem lett volna elég gyors, az ezt követő 22 hónap alatt sikerült a látogatóknak köszönhetően megduplázni ezt a számot, így immár 20.000.000 felett van 2018. 04. 8-i átlépéssel a Haldorádó YouTube csatornája, ezzel a Európa egyik meghatározó horgászportáljává vált.

Még nekünk is szoknunk kell ezt a kimagasló számot, mert igazán hihetetlen, hogy ezt sikerült a látogatóink segítségével elérnünk. A Haldorádó Horgászportál YouTube csatorna elérhetősége: http://www.youtube.com/user/haldoradoportal

Egészen pontosan a 2018. április 9-i reggeli adat szerint 20.010.867 a videó-megtekintések száma az oldalunkon. Azért írtuk ide a pontos dátumot is, mert amikor a tisztelt olvasó ezt a cikket látja és megnézi a számadatot, minden bizonnyal már jó pár ezerrel többet fog ott látni.

Aki még esetleg nem talált rá, illetve csak az oldalba ágyazott filmeken keresztül nézte meg, azok számára egy kis segítség. A www.youtube.com oldalon a kereső mezőbe írja be: HaldoradoPortal
Íme, csatornánk főoldala, fejlécében az adatokkal

Ami külön büszkeség számunkra, hogy a számlálót ti, az oldalunkat rendszeresen látogató horgászok kezelitek, ti „pörgetitek” a világ minden pontjáról, és ezt az eredményt CSAK ti tudjátok befolyásolni, így manipulációra nincs mód.

A feliratkozók száma is kimagasló
A videó-megtekintések száma mellett van még egy adat, amiről mindenképp érdemes szót ejteni, ez pedig a feliratkozók száma. Ugyanezen a napon a számláló 34.357 feliratkozót mutatott. Mit is jelent ez? Miért jó feliratkozni? Akik feliratkoznak a Haldorádó Horgászportál csatornájára, az új filmek megjelenéséről automatikusan e-mail értesítést kapnak a YouTube-tól vagy üzenetet a YouTube mobilos alkalmazáson, legyen az Android, vagy iOS. Így garantáltan nem marad le egyetlen filmről sem az, aki igénybe veszi ezt a szolgáltatást.

Egy feliratkozással automatikus e-mail értesítést küld a YouTube, amint a csatornánkra új film kerül feltöltésre

Feliratkozás!
Talán a legfontosabb, ha kedveli a horgászfilmeket, hogy iratkozzon fel a csatornánkra.

A YouTube alkalmazásban keressen rá a HaldoradoPortal szóra

Hogyan lehet feliratkozni?
Minden okostelefon, legyen az Android, iOS vagy egyéb operációs rendszerrel ellátott, rendelkezik különböző accountokkal, amivel jogot formál a használója arra, hogy letöltsön alkalmazásokat, pl. a Google Play-ből vagy az AppStore-ból. Ez alkalmas arra is, hogy fel lehessen vele iratkozni a YouTube csatornánkra.

Klikk a feliratkozás gombra!
Majd mellette a kis harang jelre! Ezzel minden új filmről értesülni fogsz egy kis üzenetben azonnal, ahogy megjelenik

Annyi a teendő, hogy a YouTube alkalmazásban rá kell keresni a HaldoradoPortal csatornára és a feliratkozás gombra kell klikkelni. Innentől kezdve, ha megjelenik egy film, már kap is egy értesítést a felhasználó. Emellett kommentelhet is a filmek alá vagy a tetszésnyilvánítását is kifejezheti e módon.

Egy ilyen üzenet jön a mobilra, amikor megjelenik egy új film

Az országok ranglistája
Hasonlóan érdekes adattal szolgál a YouTube, ha megvizsgáljuk, a világ melyik részéről és mennyien tekintettek meg egy-egy filmet. A mai napig 216 országból, illetve külbirtokból áll össze a csatornánkat meglátogatók száma.

A Haldorádó Csatorna látogatóinak TOP ország listája

Feliratok akár 8 nyelven
A kiemelt nemzetközi videó-megtekintési szám egyértelműen köszönhető annak, hogy a Haldorádó Horgászportál a YouTube csatorna elindításával egy időben elkezdte a filmek idegen nyelvű feliratozását is. Így új filmjeink már mind megtekinthetőek angol, szlovák, ukrán, horvát, román felirattal, de van olyan filmünk is, amin német, lengyel vagy épp portugál felirat is megtalálható.

Új filmjeink esetében már minimum 5 nyelven, de van olyan filmünk, aminél már 8 nyelven megtalálhatóak a feliratok

Ha már szóba kerültek a TOP listák, következzenek a legnépszerűbb filmjeink a YouTube csatornánkról a 2018. április 9 -i adatok szerint! Egyébként ezt bármelyik látogatónk figyelemmel kísérheti, ha a csatorna oldalán a Népszerű feltöltések lejátszási listára klikkel.

Íme, a 2018. április 9-i adatok szerinti toplistánk

Mivel egyre több és több film került fel a YouTube csatornánkra, a jobb átláthatóság érdekében kategóriákba osztottuk be ezeket. Így külön lejátszási listába került, például Döme Gábor Hideg vízi pontyhorgászat feederrel c. sorozata, így akik ezt kedvelik, egy csokorba gyűjtve megtalálják a sorozat elemeit. Ezek egyébként listázva a Lejátszási listák linkre klikkelve érhetőek el.

A különböző sorozatokat vagy hasonló témákat 1-1 lejátszási listába csoportosítottuk, így könnyítve meg a tájékozódást

Hasonlóképp csoportosítottuk az egy-egy idegen nyelvű feliratozást tartalmazó filmeket is, tehát külön csoport van a szlovák, a szerb, a román, illetve az angol nyelvű felirattal ellátott filmeknek is.

Van már jó pár lejátszási listánk

Ötletek, amik további élményt, információt nyújtanak akár mobilon, akár számítógépen nézitek a filmjeinket
A közösségi oldalak és a technika rohamos fejlődése olyan szintűvé vált az elmúlt években, hogy ezzel lépést kellett tartanunk! Oldalunk nemzetközi látogatottságágának nagymértékű növekedése is megkövetelte azt, hogy a minket meglátogatók a lehető legjobb minőségben nézhessék meg filmjeinket. Ráadásul ezzel számos „extra” kényelmi funkció is párosult, mint például az idegen nyelvű feliratozás vagy a termékinformációs gomb.

A Haldorádó által készített horgászfilmek a YouTube segítségével nézhetők meg az oldalon
A piros mezőben látható kis fehér nyíl jelzi, hogy az írás videót tartalmaz! Biztosak vagyunk benne, hogy ez mágnesként vonzza a horgászokat!

Információs ablakok
A filmjeinkre úgynevezett információs ablakokat helyeztünk el, amik segítenek abban, hogy ha egy termék felkeltette a néző érdeklődését, arról további információkat kaphasson.

Akik számítógépen nézik meg a filmjeinket, azok az információs mezőkre kattintva az adott termékekről tudhatnak meg részleteket
Mobil eszközökön az i betű segít ebben
Erre klikkelve lenyílik az információs blokk, ahonnan minden elérhető egy érintéssel :D

Végezetül következzenek a mi kedvenceink…
Döme Gábor
A Vadvízi kalandok 25. rész – Cserkelő pontyhorgászat c. film a kedvencem, amely egy különleges hangulatú, nagyon egyedi film lett, mert semmi sem úgy történt, ahogy azt eredetileg terveztük… Mégis olyan pompás fogásokban és élményekben volt részünk, amelyek nagyon mély nyomot hagytak bennem!

Haskó Tamás
Az én kedvencem a Csatorna két arca című filmünk. Gyerekkorom óta próbálom megfejteni ezt a vadregényes, kincseit nagyon őrző vizet, hol kisebb, hol pedig nagyobb sikerrel. Szerettem volna ezt egyszer videón is megörökíteni egy itt készített film formájában, melyben a technika segítségével igazán különleges víz alatti felvételek is helyet kaphattak, és ezt koronázta meg egy fantasztikus amurfogás, mely azóta is az egyéni rekordomat jelenti.

Kerekes Ernő
Én személy szerint a vadvizeket szeretem igazán, és így azokat részesítem előnyben. Kettő filmet tudok kiemelni, amiket igazán magával ragadó horgászaton sikerült megörökíteni: a Folyóvízi bojlizás a Kék Fúzióval, valamint a Frontok Gyűrűjében című műveket. Az ilyen helyszínen készült filmek tudják megmutatni, hogy milyen is az igazi kihívásokkal tarkított horgászhely, ahol nagy eséllyel életünk halát is megfoghatjuk.

Sipos Gábor
A legemlékezetesebb számomra az első önálló filmem, A vízfelszíni pontyhorgászat. Egy érdekes, hazai vizeken ritkán alkalmazott módszert mutattam ott be, és sikerült egy olyan látványos és informatív úszós horgászfilmet összehozni, amely még ezekben a feeder-orientált időkben is tudott több mint 100.000 megtekintést produkálni. :)

Putz Tamás
Őszintén szólva sok filmünk készítésére emlékszem vissza jó szívvel, mert ezek a horgászatok mindig remek élményeket hagynak maguk után. Azonban ha egyet kellene kiemelnem, akkor az a Hideg vízi pontyhorgászat feederrel 17. rész – Csak a kék! című film lenne, amit még 2015-ben forgattunk a Szászpa Horgásztavon. Az volt az első film, amiben részt vehettem, ráadásul mindjárt Döme Gáborral horgászva. Hát, mit mondjak, izgultam is rendesen! Ebben a pillanatban is úgy emlékszem rá, milyen volt végig attól tartani, hogy valamit el fogok bénázni a kamera előtt, és persze milyen fantasztikus öröm volt megélni, ahogy minden a terv szerint alakul, mintha csak tegnap lett volna! Az már csak hab volt a tortán, hogy épp azon a horgászaton, élesben sikerült megfognom a tó egyik legszebb halát, egy óriási úszókkal rendelkező, pocakos tőpontyot.

Takács Péter
Nagyon nehéz választanom, mert sok-sok olyan film van, ami valamiért különleges számomra. Sokszor, ha beleakadok egy-egy filmünkbe, eszembe jutnak az ott – a forgatások alatt – átélt emlékek, események. Ilyen volt Austin az USA-ban, ami ha eszembe jut, érzem azt a nagyon párás levegőt, amint kilépünk a szállodából és hallom szinte azokat a folyamatosan csiripelő madarakat. Szintén nagyon kellemes emlék a Nagy pontyok nyomában 11. része, a Csatorna két arca című epizód, ami szerintem az egyik legjobb hangulatú filmünk lett pörkölttel, madarakkal, vízben úszkálással, szép halakkal. De ha csak egyet kell választanom, akkor az talán a Vadvízi kalandok 28. része lenne. Alföldi (nyíregyházi) gyerek lévén gyakran mondtam, hogy ami 6 méternél magasabb, az már hegy, amit nem lehet átugrani, az folyó… Közelünkben egyik sem volt, ezért mindig is vágytam ilyen helyre, ahol nagy hegyek vannak, folyókkal, illetve sokféle kisebb-nagyobb vagy akár hatalmas hallal.

Zárszóként annyit tudunk ígérni, hogy igyekszünk minél több, szebb, izgalmasabb horgászfilmet készíteni a jövőben is!

Újabb érv, ami miatt érdemes minden nap a Haldorádót látogatni!!!