Alias : szphenriett
E-mail : [e-mail]
Születési dátum : 1979
Lakhely : Domony
Kedvenc horgászmódszerei : match, rakós, spicc
Kedvenc vízterületei : nincs kedvenc
Legnagyobb halai : leginkább keszegre horgászom, ezért nem tartom számon. Csak az elsőre emlékszem, ami egy 4,5 kg-os ponty egy 6-os spiccbottal.
Mióta horgászik : pár éve

Szerző írásai

Fagypont alatt

Szabó-Petró Henriett 2011-01-13 07:00:00
Tudom, hogy mindenki az élményekkel teli, halas képekben gazdag, szép pontyokról, esetleg nagy fogásokról szóló cikkeket szereti olvasni. Esküszöm, én próbáltam mindent megtenni annak érdekében, hogy egy izgalmas horgászatról számolhassak be, de a körülmények mindig ellenem dolgoztak. A Balatonra leszervezett gardahorgászatunk meghiúsult, mert hétvégére eltűnt a hal az öbölből. Majd a dunai horgászatunkat pont arra a napra sikerült időzíteni, amikor megérkezett a hidegfront, 175 km/h sebességű szelet mértek, és a vízszint 1 nap alatt 1 métert emelkedett. Két órán keresztül próbáltunk halat fogni, de sajnos nem jártunk sikerrel. Szóval, aki egy intenzív halfogásról szóló beszámolót szeretne látni, az most nyugodtan abbahagyhatja az olvasást. Írásomat inkább azoknak ajánlom, akik hozzám hasonlóan nem bírnak otthon ülni, és a bejglimérgezés határán már mindegy, hogy merre, csak lehessen kimozdulni. És mivel alapvetően horgászok vagyunk, naná, hogy horgászni megyünk. Még az sem jelenthet gondot, hogy havazik, és hogy iszonyatosan hideg van kint.

III. Maconkai Gyermek Horgásztábor

Szabó-Petró Henriett 2010-11-05 07:00:00
Vitathatatlanul vége a nyárnak, és ezt nem csak onnan érzem, hogy reggel azon tűnődöm, elég lesz-e egy pulcsi, vagy vegyem magamhoz a kabátot is. Ma is 7 fokra ébredtünk, és esik. Tulajdonképpen tegnap óta esik. Ezekre a szomorkás napokra, illetve az időjárás okozta depi elkerülésére van egy módszerem. Reggel azzal kezdem a napot, hogy a gépemen tárolt pár száz kép közül kiválasztok néhányat, ami szuper nyári emlékhez kapcsolódik. 5 percet szánok a képek nézegetésére, és közben teljesen elmúlik az őszi letargia. Ma reggel is így kezdtem, és megakadt a szemem egy különösen kedves emléket felidéző mappán: 2010_Maconka_gyermektábor.

Vendégségben a Dunán

Szabó-Petró Henriett 2010-09-14 07:00:00
Úgy gondolom, hogy aki a Dunán, hazánk legnagyobb folyóvizén eredményesen tud horgászni, az szinte bárhol megállja a helyét. Ezért is örültem nagyon Králik Karcsi meghívásának, és azonnal igent mondtam egy közös dunai horgászatra. Persze a sors közbeszólt, a tervezett horgászatot az áradások miatt többször el kellett halasztanunk, de végül csak összejött a várva várt dunai peca, ahol betekintést nyerhettem a folyóvízi horgászat színfalai mögé.

Csepeli dévérek így is, úgy is…!

Szabó-Petró Henriett 2010-07-18 07:00:00
Horgászni mindenhogy jó, de az külön öröm, ha az ember kedvenc szabadidős tevékenységét megoszthatja valakivel. A páros horgászatok a szórakozáson kívül lehetőséget nyújtanak különböző tesztekre is. Úgy döntöttünk, górcső alá vesszük a manapság legelterjedtebb finomszerelékes technikák nyújtotta lehetőségeket. Matchbottal, illetve feederbottal próbáltunk szerencsét a csőhídi pálya halai ellen.

A barátság szigete

Szabó-Petró Henriett 2010-06-21 07:00:00
Egy önfeledt horgászat, pontyokra, tét nélkül, barátokkal, jó hangulatban? Pont erre volt szükségem! Gondolkodás nélkül igent mondtam Gyuri barátunk invitálására. Hagyományosnak még nem mondhatnám, mert az idei volt a második alkalom, hogy összeugrasztotta a haverokat egy közös pecára…

Két nő, egy technika

Szabó-Petró Henriett 2010-04-27 07:00:00
Emlékszem, néhány éve még értetlenkedve néztem a rakós bottal horgászókat. Nem értettem, mivel tudhat többet a többi technikánál, hogy megéri tartani azt az iszonyú hosszú, akkor még nehéznek gondolt rudat. Ráadásul számtalan kiegészítő szükséges a használatához. Aztán egyszer kipróbáltam, és azóta megszállottan szeretem. Kiderült, ezzel nem csak én vagyok így.

Női rovat, nem csak nőknek!

Szabó-Petró Henriett 2010-04-15 07:00:00
Horgászfeleségek tipikus életét éltem, vagyis jó időben én is mentem „horgászni”, ami tulajdonképpen a jókora alvásokból, evésekből, olvasgatásból, esetleg napozgatásból állt. Rossz idő esetén otthon tartottam a frontot és egyáltalán nem értettem, mit lehet élvezni azon, hogy szélben, esőben, hóban, fagyban az ember ül a vízparton. Visszagondolva - és most nagyon őszinte leszek - azt hiszem, sokszor előfordult velem is, hogy meggyanúsítottam a párom, nem szívesen tölti velem a szabad hétvégéket, azért ázik, fázik a botja mellett. Egyébként ezzel a jellemző női reakcióval a mai napig sokszor találkozom, és pont ezért szeretném elmesélni, hogyan váltam a horgászat rabjává, hátha másoknál is megoldja a problémát.
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!