Alias : krinya97
E-mail : [e-mail]
Születési dátum : 1997-01-29
Lakhely : Zirc
Kedvenc horgászmódszerei : fenekezés, federezés, úszózás, spicc botozás
Kedvenc vízterületei : Mayer-tó Zirc, Szarvastó Zirc-Akli
Legnagyobb halai : ponty 6,4 kg, compó 1,2 kg, dévérkeszeg 1 kg, kárász 1,8 kg
Mióta horgászik : 2010 óta

Szerző írásai

Verseny előtti próbálkozások

Szakács Krisztián 2014-10-23 07:00:00
A történet ott kezdődött, hogy a hétvégi versenyre készültem, mely számomra sokat jelentett, ugyanis tavaly én voltam a Szarvas-tó bajnoka, és e címet szerettem volna idén is elnyerni. Ennek érdekében próbáltam minél jobban felkészülni, hogy a vándorserleg ismét nálam maradjon újabb egy évig. Minden fordulóra az időjárásnak megfelelő ízkombinációval készültem, illetve erre a versenyre már egy sokkal finomabb, pörgősebb módszert szerettem volna alkalmazni, amelyet szerettem volna begyakorolni, illetve egy kicsit feltérképezni, hogy mi az, amire a halak kapnak.

Rögtönzés

Szakács Krisztián 2014-05-17 07:00:00
Nagy kánikula idején én szinte csak este járok ki horgászni, nagyjából délután 5-től (mikor már a hőmérséklet is tűrhető) egészen sötétedésig, néha-néha akár egy picit belekóstolva az éjszakába. A mai peca is ezek közé tartozik, de most nem próbáltam bele az éjszakába (sajnos), hanem csak sötétedésig horgásztam. Egésznap elég gyenge volt a fogás (éves sportjegyem miatt be kell írnom az érkezést, távozást és a fogott a halakat, de meglepődve láttam, aki kint volt, elvétve fogott 1-1 halat). Gyorsan kitűztem magamnak a célt! Ezt nem lehet hagyni, itt halat kell fogni! Ha érdekel, hogy sikerült-e, akkor tarts velem!

Szarvas-tavi találgatás

Szakács Krisztián 2014-04-11 07:00:00
A tó ahol horgásztam Zirctől 4 km-re található, közel 4 hektár méretű vízfelülettel rendelkezik, és a területén sátorozási, sütési lehetősége is van a többnapos horgászatra érkezőknek. E vízfelületet - Veszprém megyében egyedülálló módon - egyesületi összefogással hozták létre egy mocsaras területen. A tavat rendszeresen telepítik, így a napijegyes horgászok is meg tudják fogni a bográcsba valót, mindamellett, hogy a sporthorgászoknak is jut élmény, mert 5-10 kg-ig rendszeresen fognak halakat, de néha 10 kiló feletti is horogra akad!

A tavasz végre megérkezett!

Szakács Krisztián 2014-03-15 07:00:00
Nem elég, hogy iskola van, de még a hétvégére nem mondanak jó időt, így nagyon nehéz elviselni, hogy otthon tétlen üljek… Ilyenkor a legtöbb ember számára nem marad más, csak a horgászfilmek újbóli megnézése, ami mellett már csak annyit tudunk csinálni, hogy újból átrendezgetjük a dobozunkat, vagy éppen valami apró halserkentő praktikán gondolkodunk, hogy az előke- és szerelékkötésről ne is beszéljek...

Március első hétvégéjén…

Szakács Krisztián 2014-03-02 07:00:00
Március első hétvégéjén horgászni indultunk barátommal. A víz két napja még a jég fogságában volt, hiszen itt, a Bakonyban mindig tovább tart és jóval keményebb is a tél. Ez a terület nagyon felkeltette az érdeklődésünket, mivel itt ki tudtuk pihenni a hosszú tél depressziós hangulatát. Ha érdekel, mit sikerült fognunk, akkor görgess lejjebb!

Végre megyek horgászni!

Szakács Krisztián 2014-02-23 07:00:00
A naptárra tekintve azt látom, hogy még február van, de az időjárás-előrejelzést nézve és a szabadba kiérve azt érzem, hogy már elkezdődött a tavasz… A tavasz egyfajta új kezdést jelent a horgászatban - már akinek -, hisz egyes részeken az országban sokan már az újév napján horgászattal tölthették szabadidejüket. Irigykedve néztem a fogásokat, a beszámolókat olvasva bennem is egyre jobban égett a vágy, hogy menjek horgászni.

Meglepetés a Széki-tavon

Szakács Krisztián 2013-10-18 07:00:00
Egy kedves barátom egyik nap megkérdezte, nem megyek-e el velük a Széki-tóra. A válaszom természetesen igen volt. Nagy izgalom követte a megelőző, felkészüléssel töltött napokat. Utánajártam, miket szeretnek a halak, mi az, amivel könnyedén horogra tudom őket csábítani. Több dolog is felkerült a listámra, de a költségek csökkentése végett kicsit át kellett gondolni, mit veszek. A nagy napon, mikor indultunk, én nem nagyon aludtam, de nem is volt gond. A reggeli csomagellenőrzés után indultunk. A tó megpillantásakor rögtön áhítatba kerültem és csak azon járt a fejem, hogy mekkora és mennyi halat tudok fogni. Ha érdekel, hogy sikerült-e valamit fogni, akkor ne tétovázz, kattints!

Maga a csoda

Szakács Krisztián 2013-09-18 07:00:00
Május elsejét a legtöbb sporttárshoz hasonlóan én is horgászattal töltöttem. E napon semmi versenyre való felkészülést, semmi egyénileg megfigyelt tulajdonság tesztelését nem terveztem, helyette a barátokkal és a család horgászni szerető tagjaival indultam a vízpartra. Emiatt igazából cikket sem akartam írni, de ami történt, azt nem bírom nem megírni. Gondolom, ezzel felcsigáztam a kedves olvasók érdeklődését, így nem is húzom tovább, hanem elmesélem az ez napon történteket.

Békák bűvöletében

Szakács Krisztián 2013-07-30 07:00:00
Egy gyönyörű napsütéses napon kilátogattam a kedvenc tavamra. Hiába voltam már idén többször is horgászni, igazán sikeres, többhalas pecám még nem volt. A „nagy napot” megelőzően kint voltam a tavon, de elszomorodtam, mivel még nem nagyon fogdosták a halakat. De magabiztos hangon mondtam a tógazdának, „Majd meglátjuk, holnap én mit fogok!”… Bíztam benne, hogy ezt nem hallották a halak, mert akkor lehet, nem is sikerülne semmi. Ha érdekel a folytatás, a békák és a természet harmóniája, akkor tarts velem!

Egyéni rekorddöntés a cél!

Szakács Krisztián 2012-08-27 07:00:00
Egy májusi napon barátokkal ellátogattam a Zirc mellett fekvő Akli-Szarvas-tóra. Ezen a napon nem számítottunk pontyözönre, de bíztunk benne, hogy meglátogatnak minket uszonyos barátaink. Számomra - és természetesen barátaimnak is - egy 5 kiló körüli potyka megfogása volt a cél, de akkor se lettünk volna szomorúak, hogyha nem jön össze. Ha érdekel, hogy sikerült-e megvalósítani a célunkat, akkor tarts velem!
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!