A Garmin márkát senkinek sem kell bemutatni, hiszen talán a legismertebb GPS gyártó a világon. Azt azonban kevesebben tudják, hogy az autós készülékek mellett az utóbbi években igen komoly szonár palettát vonultatott fel horgászok és hajósok számára, így kínálva minden felhasználónak alternatívát. Ebben az írásban a szortimentünkben megtalálható Garmin készülékek kerülnek bemutatásra, sőt, bemutatkoznak a Haldorádó kínálatban a modern, designos Garmin okosórák is.
Biztosra veszem, hogy nagyon sokan voltak már hozzám hasonlóan nehéz helyzetben, amikor ruhaválasztásra került a sor. Nagyon sok neves márka ruházatát kipróbáltam már csapattársaimmal egyetemben, de valahogy a divatos megjelenésen kívül egyik sem mutatott jelentős kiugrást. A tavaly őszi pölöskei forgatásunk után jött a fordulópont, amikor a Haldorádó vezérkarával és a csapattal együtt leültünk megtalálni a létező legjobbat. Így jutottunk el egy kiemelkedő dán márkához, mely nem más, mint a Geoff Anderson!
Végre, ha lassan is, de közelít a valódi tavasz és vele együtt az év egyik legjobb horgászidőszaka, én magam is fokozott figyelmet fordítok erre az évszakra, mert nagyban nő a valószínűsége, hogy horogvégre kerül egy-egy nagy, öreg pikkelyes. Sajnos a vírushelyzet és a vele járó szabályok nem igazán könnyítik meg a horgászok életét sem, de alkalmazkodnunk kell a kialakult helyzethez, és reméljük, hogy mihamarabb túl leszünk rajta.
Az ólombetétes előke 45 font (20,4 kg) teherbírású, speciális álca-szövésű, melynek végén egy biztonsági kapocs kapott helyet. A szálak színkombinációját úgy választották ki, hogy azzal még nedves állapotban is elérhető legyen egy olyan foltozottság, ami megtöri az előke kontúrját. A nehéz magot borító szövött külső hüvelyt arra tervezték, hogy ellenálljon az erős vízi növényzet, a kagylópadok és egyéb, zsinórt koptató víz alatti akadók dörzsölő hatásának. Az ólombetét biztosítja, hogy a végszerelék utolsó szakasza teljesen a mederre feküdjön, ez megakadályozza, hogy a pontyok beleússzanak a főzsinórba, mikor megérkeznek az etetett területre. Az előke egyik vége egy gyűrűs biztonsági forgóban végződik. Az ólomkapocs működését az ólomelőke felől ráhúzott gumiharang biztosítja, amely a végszerelék elakadása során garantáltan elengedi az ólomnehezéket. A horogelőkét a nagyméretű gyűrűs forgóba kell hurkolni, amely az átlagosnál nagyobb mozgásteret biztosít számára, amivel az óvatos, öreg pontyok gyanakvását is könnyedén elaltatja. A csomag 1 szerelékhez elegendő alkatrészt - 90 cm-es ólombetétes előkét és ólomkapcsot - tartalmaz.
Kosárban 0
Az ólombetétes előke 45 font (20,4 kg) teherbírású, speciális álca-szövésű, melynek végén egy biztonsági kapocs kapott helyet. A szálak színkombinációját úgy választották ki, hogy azzal még nedves állapotban is elérhető legyen egy olyan foltozottság, ami megtöri az előke kontúrját. A nehéz magot borító szövött külső hüvelyt arra tervezték, hogy ellenálljon az erős vízi növényzet, a kagylópadok és egyéb, zsinórt koptató víz alatti akadók dörzsölő hatásának. Az ólombetét biztosítja, hogy a végszerelék utolsó szakasza teljesen a mederre feküdjön, ez megakadályozza, hogy a pontyok beleússzanak a főzsinórba, mikor megérkeznek az etetett területre. Az előke egyik vége egy gyűrűs biztonsági forgóban végződik. Az ólomkapocs működését az ólomelőke felől ráhúzott gumiharang biztosítja, amely a végszerelék elakadása során garantáltan elengedi az ólomnehezéket. A horogelőkét a nagyméretű gyűrűs forgóba kell hurkolni, amely az átlagosnál nagyobb mozgásteret biztosít számára, amivel az óvatos, öreg pontyok gyanakvását is könnyedén elaltatja. A csomag 1 szerelékhez elegendő alkatrészt - 90 cm-es ólombetétes előkét és ólomkapcsot - tartalmaz.
10másodperc múlva átirányítunk a fizetési felületre.