A HorgászShow-n a Haldorádó csapata

Márciusban már mindenki a saját bőrén érzi, hogy közeleg az igazi tavasz és vele együtt a régen várt új horgászszezon! Mindennek egy fantasztikus nyitánya a Fishing and Hunting Tavaszi HorgászShow, amely március 18-20. között a budapesti SYMA csarnokban vár minden horgászt. Ezen részt vesz Haldorádó csapata is - lássuk, mivel készülnek!

Mint ahogy miden alkalommal úgy most is kiállít a Haldorádó a HorgászShow-n. Számotokra mit jelent ezen a rendezvényen való jelenlét?

Sok cég szükséges rosszként, „kötelező” megjelenésként tekint az ilyen rendezvényekre. Számunkra viszont ezek az év legfontosabb eseményei, hiszen ekkor tudunk vevőinkkel, a termékeinket használó horgászokkal a legnagyobb létszámban találkozni és velük hasznos eszmecserét folytatni. Nagyon-nagyon sok ötlettel és értékes tapasztalatokkal keresnek meg ilyenkor minket az emberek. Ezeket minden egyes rendezvény után a kollégákkal összegezzük, amelyek nem kevés új termék alapötletéül is szolgálnak! Rendkívül nyitottak vagyunk, minden „őrült” ötletet örömmel fogadunk! :)

Emellett természetesen remek lehetőség a kiállítás arra, hogy bemutassuk a termékeinket és az idei újdonságainkat, amelyeket ráadásul kedvezményesen tudnak a helyszínen megjelenő horgászok megvásárolni. Így most is nagy izgalommal várjuk a HorgászShow-t!!!

A HorgászShow nagyszerű lehetőség cégünk számára, hogy találkozzunk vevőnkkel és hasznos eszmecserét folytassunk velük
Első kézből tudjuk az újdonságokat bemutatni cégünk teszthorgászai segítségével
Remek lehetőség ez a rajongókkal való találkozásra is

A kezdetekhez képest mára óriási a Haldorádó termékkínálata. Nagy vonalakban mégis melyek lesznek, amiket láthat majd a HorgászShow közönsége is?

8 évvel ezelőtt jelentek meg először a Haldorádó termékek a boltok polcain. Az akkori 8 termékhez képest most 800 cikkelemet tartalmaz már a katalógusunk! A fejlődés mértéke és a termékeink iránt mutatott érdeklődés minden évben fokozódik. Sikerünk titka, hogy mi nem csak egy terméket, hanem komplett megoldást adunk a horgászok kezébe. Így termékeink már nemcsak különféle csalogatóanyagokból és csalikból, hanem olyan fontos kiegészítőkből (végszerelék alkatrészekből, egyedi feederkosarakból, különleges aprócikkekből) állnak, amelyek együttes használata teszi igazán sikeressé a horgászt. Ezek eredményes használatára, ezek részletes bemutatására, a horgászok tudásának fejlesztésére nagyon sok időt és energiát fordítunk. De úgy látom, hogy munkánk gyümölcse beérett, mert a horgászok nagyra értékelik ezt a tevékenységet. Növekvő eredményességük, csodálatos fogásaik és pozitív visszajelzéseik igazolják számunkra, hogy jó úton járunk!

Ilyenkor mindenki arra kíváncsi, hogy milyen újdonsággal rukkol elő a cég egy ilyen alkalomra, így nem mehetünk el a kérdés mellett mi sem!

2016-ban is nagyon sok hasznos újdonsággal készültünk, ezekből szeretnék néhányat kiemelni:

A nagyhalas horgászoknak készült a Haldorádó Fűszeres Vörös Máj bojli családunk
Minden összetevője a nagy halak kedvence!
Új PVA barát nagyhalas aromacsaládunk a Carp Syrup
A szelektív nagyhalas horgászatokhoz készültek a Spéci család nagyméretű csalijai, ezek a SpéciCorn Mega és SpéciTiger termékek
Ezek olyan ízesített, lebegő gumikukorica és tigrismogyoró csalik, amelyek kiválogatják, garantáltan megvárják a vízterület termetesebb egyedeit!
De nem feledkeztünk meg a finomszerelékes horgászokról sem, nekik készült a lebegő, ízesített gumicsontink, amelynek neve SpéciMaggot
Elképesztően fogósak a finoman felkínált „műcsalik”. A módszerhez szükséges minden megoldást és terméket átadunk a horgászoknak
Így várja a vízben a halakat
A Haldorádó legsikeresebb gyors (főként feederes) pontyhorgászathoz kifejlesztett csalogatóanyagai a Fluo Energy termékek, ez két új ízzel: a Chilis Tintahallal…
… és a Fekete Erővel bővült
A nyári horgászatok legsikeresebb csalogatóanyaga, a népszerű FermentX termékcsalád is új ízzel, a Tejsavas Ananásszal bővült
Akár ilyen halakhoz is hozzásegíthet!
Egy bomba újdonság az Oldódó Fluo Lebegő Pelletek között
A Kék Fúzió új, különleges íze és színe rendhagyó a csalik között
Csalitüskén felkínálva a legeredményesebb
Új, kukoricacsírából készült, modern csalogatóanyagok sora is az eredményes pontyhorgászatokhoz kínál alternatív megoldást
Kitűnik ezek közül a Gold Corn Cream! Hogy mi ez? Látogasson el a HorgászShow-ra, és bemutatjuk Önnek!
A Haldorádó kiegészítők és aprócikkek választéka is jelentősen bővült erre az évre…
… amelyek közül egyedi feederkosaraink a legnépszerűbbek
Végre a kiállítson már ott lesz a nevemmel fémjelzett TEAM FEEDER orsócsalád mind a négy tagja!

Nagyon sokan várják a veled való személyes találkozás lehetőségét. Erre jó alkalmak lehetnek a színpadi előadásaid. Idén milyen bemutatóval készülsz?

Mindhárom napon előadást tartok.

Nagy érdeklődés kíséri előadásaimat, igyekszem idén is sok hasznos dolgot megosztani a kedves látogatókkal
Pénteken Szári Zsolttal, a Balatoni Halgazdálkodási Nonprofit Zrt. vezérigazgatójával közösen tartunk egy előadást, amely címe: Kereső pontyhorgászat a Balatonon
Szombaton is egy érdekes előadást tartok, amely címe: Fogós „műcsalik” a modern pontyhorgászatban
Vasárnap pedig Az új By Döme - Team Feeder orsócsalád bemutatóját láthatják a kedves nézők

Mi, a Haldorádó Team (ismert vagy éppen kevésbé ismert) tagjai az elkövetkezendő hétvégén azon leszünk, hogy mindenben a segítségükre legyünk. Látogasson meg minket, ha eljön a HorgászShow-ra! Szeretettel várunk minden kedves Látogatót!